Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Relpol przekaźniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Audi a6 c5 - rozładowany akumulator

28 Mar 2017 22:15 1386 11
  • Poziom 8  
    Witam kolegów, mam poważny problem z moją Audicą. Jest to a6 c5 2,5 tdi z 1999 r quattro w automacie. Problem jest taki, że po kilku dniach, tak około 3, akumulator jest rozładowany. Na początku odłączyłem radyjko, ale to nic nie dało, więc po odłączałem co się da i okazało się że to zegary. Jak odłączę to pobór jest 0,01 A, a jak podłącze to 0,40 A i jak podłączę między klemę a aku żarówkę 2 W 12 V to świeci i co teraz da się to naprawić czy kupić drugie zegary na olx są za 250-350 zł, ale pisało że coś trzeba jeszcze wgrywać więc proszę o odpowiedź kogoś co ma jakiekolwiek pojęcie :)
  • Relpol przekaźniki
  • Spec od samochodów
    A czy kolega poczekał na '' uśpienie '' modułów ??? Drugie zegary są oczywiście opcją ale najpierw sprawdź po ok pół godz jaki pobiera prąd i szukaj usterki .
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 8  
    czekał na uśpienie ,problem to tylko i wyłącznie to zegary i moje pytanie co robić dalej da się naprawić czy szukać drugich i co z trzeba zrobić żeby pasowały ????
  • Poziom 32  
    W tej chwili przestań słuchać swojego doradcy od elektryki, bo opisany sposób na żarówkę jest nie prawidłowy, a nawet szkodzi. Jest wiele przesłanek żeby tak nie robić.
  • Poziom 8  
    bez urazy ale co to ma do zegarów ?
  • Poziom 34  
    Do "zegarów" nic, ale jak planujesz uszkodzenie komputera to jesteś na dobrej drodze.
  • Poziom 32  
    Ma do wszystkiego co ma wspólnego z prądami. Wpięcie zegarów to też nie jest diagnoza. Sprawne zegary mają prawo żreć prąd w A6 C5.
  • Poziom 8  
    ok niewiele mi pomogliście ale zawsze to coś więcej niż nic, wiec dzięki dalej to sobie już sam poradzę
  • Poziom 32  
    A jak tam sobie chcesz. Przynajmniej mogę Ci dać potwierdzenie, że i ja widziałem to jak parę miesięcy temu klient narzekał na akumulator. Pobór prądu był w podobie coś koło 400mA - na wypiętym radiu.
  • Moderator Samochody
    400mA nie rozładuje akumulatora w 3 dni... chyba że jeździsz tym autem po "bułki do sklepu". Miernik wpinaj w miejsce wypiętego bezpiecznika, zamknij auto, zostaw na parę minut i dopiero patrz na odczyt.
  • Poziom 8  
    sprawa rozwiązana to była wina dwóch akumulatorów i to mnie zmyliło bo padł jeden a później drugi i to nie były stare aku. około 3 letnie ale z tych chińskich ,założyłem teraz stary ponad 5 letni z Varty i jest super , rozrusznik kręci jak szalony i świece żarowe grzeją się krócej to może znaczyć tylko jedno aku chińskie są oszukane i nie mają tyle amper co pisze , więc dzięki za porady i przepraszam za zamieszanie
  • Poziom 32  
    Akumulatory sprawdzają w sklepach z częściami do ciężarówek i dają wydruk z testera po prostu za friko. Osobiście uważam, że dla przeciętnego Kowalskiego taki świstek nie jest sto procent miarodajny, ale za to możesz go wręczyć do wglądu mechanikowi. Już nie wnikam dlaczego. Na drugi raz nie używaj metody z żarówką w taki sposób, bo to zupełny brak poszanowania szeregu reguł związanych z elektrycznością w pojazdach napchanych elektroniką. Tylko i wyłącznie amperomierz użyty zgodnie z przeznaczeniem i czekać aż zasilania zostaną zwolnione. Niektóre przekaźniki czy to mechaniczne czy to elektroniczne trzymają dość długo.