Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Dobór akumulatora do samochodu RC

pawel5061 23 Kwi 2017 09:52 1383 7
  • #1 23 Kwi 2017 09:52
    pawel5061
    Poziom 2  

Witam wszystkich!
    Zakupiłem ostatnio samochodzik na zdalne sterowanie. Jedynym jego mankamentem jest to że nie ma akumulatora, a ja jestem kompletnie zielony w tym temacie i nie wiem jaki kupić. Wtyk jest Tamiya a poprzedni właściciel powiedział tylko że napięcie ma wynosić 12V. Zależy mi aby ten akumulator nie kosztował za dużo. Podejrzewam że dochodzą jeszcze koszty ładowarki, dlatego poza wrzuceniem zdjęcia samochodu dodam też zdjęcie ładowarki do pakietów lipo którą posiadam. Może uda się coś dobrać abym nie musiał kupować nowej tylko używał tej?
    Mam także jeszcze jedno pytanie. Razem z autem dostałem pilot co jest w miarę oczywiste. Widzę że można go zasilić 8 paluszkami, ale zauważyłem w nim też wejście na ładowarkę sieciową. Czy ktoś może się spotkał z takimi pilotami i mógłby mi wyjaśnić jak najbardziej opłaca się go zasilać i jeśli też można akumulatorkami to jaki kupić zasilacz? Bardzo proszę o odpowiedź łatwym językiem, tak abym zrozumiał. Dziękuje już z góry za przeczytanie mojego problemu.

Dobór akumulatora do samochodu RC Dobór akumulatora do samochodu RC Dobór akumulatora do samochodu RC Dobór akumulatora do samochodu RC Dobór akumulatora do samochodu RC Dobór akumulatora do samochodu RC

0 7
  • Pomocny post
    #2 23 Kwi 2017 11:17
    1 PAWEL
    Poziom 41  

Ładna maszynka zwłaszcza pomysł z regulatorem napięcia.
    Uwaga niektóre źródła podają że napięcie zasilania jest 7,4V

Do aparatury baterie AA lub akumulatorki spora ilość jeśli chodzi o napięcie, możliwość ładowania
    w aparaturze jeśli nie masz ładowarki do aparatury to tylko baterie.
    Ładowarka do aparatury zmierz wielkość wtyku i sprawdź gdzie jest - i +.