logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Żółty trojkat przy znaku Wifi

maridok 21 Maj 2017 17:34 7431 3
REKLAMA
  • #1 16488263
    maridok
    Poziom 7  
    Uprzedzam, ze jestem zielony. Pisze z marnej jakości telefonu, wiec proszę wybaczyć błędy :)

Pojawił sie dzis z dnia na dzień. Wszyscy w domu połączeni sa do jednego routera i maja połączenie z internetem. U mnie mimo ze jestem połączony to mam żółty trojkat przy znaku Wifi i komunikat "brak połączenia z i ternetem". Dlaczego?
  • REKLAMA
  • #2 16488292
    roxio
    Poziom 27  
    Ocena: 211
    1. Ktoś mógł włączyć na modemie ograniczenie dla Twojego komputera, które blokuje dostęp do internetu.
    2. Modem nie przydzielił Ci prawidłowego adresu ip lub w sieci istnieje duplikat adresu ip
    3. Twój antywirus lub firewall po aktualizacji blokuje ruch sieciowy
    4. Jakieś niepożądane oprogramowanie blokuje dostęp do sieci
    5. I wiele innych powodów...

Sprawdź czy możesz połączyć się ze swojego komputera z modemem, w zależności od modemu i konfiguracji adresy mogą się różnić docelowo sprawdź naklejkę na spodzie modemu. Powinien być tam podany adres modemu (np.192.168.1.1) z loginem i hasłem. I zobaczymy co dalej
  • REKLAMA
  • #3 16488383
    maridok
    Poziom 7  
    Po restarcie komputera dzieje sie tak ze moge wejść na stronę serwera inkazda inna ale tylko przez ok 30 sekund. Po tym internet sie rozłącza i póki nie rozłącze i nie połącze znowu to nie działa. Ikona Wifi po tym jak przestaje działać jest przez jakiś czas jakby aktywna czyli pokazuje połączenie z internetem ale po chwili pokazuje xalkowite rozłączenie.

Dodano po 3 [godziny] 5 [minuty]:

PS: Nie jestem w stanie łączyć się z adresem routera między tymi przerwami. Nie działa nic jeśli chodzi o internet aż do ponownego rozłączenia i podłączenia.
  • #4 16489884
    KOCUREK1970
    Specjalista Sieci, Internet