Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Citroen C4 2.0 16v 177km (RFK) - 0012 modulowany zawór rozdzielacza

02 Cze 2017 14:16 852 7
  • Poziom 2  
    Sprowadziłem niedawno z Anglii C4 VTS 2.0 177 KM (silnik RFK) i autko słabo się zbiera z dołu a do tego dławi się powyżej 4 tyś RPM i wywala zapłon do tego stopnia że gaśnie i muszę się zatrzymać i kilkadziesiąt sekund odczekać żeby go znowu odpalić.

    Kod błędu : 0012 modulowany zawór rozdzielacza zablokowany w dolnym położeniu

    Dodam, że ciśnienie w kolektorze jest 740 a powinno być 380.

    Bardzo proszę o pomoc w diagnozie bo nie chciałbym od razu jechać do tych wszystkich pseudomechaników i wymieniać połowy osprzętu
  • Poziom 43  
    @panstalin2 jak czytam te brednie to ręce odpadają.
    @mleczarnik poczytaj błędy czymś normalnym np. Lexia. I sprawdz ciśnienie paliwa.
  • Poziom 2  
    Dane były czytane Diagboxem
  • Poziom 43  
    Silnik z 206rc ,citroen itd.. sterownik MM 6LP. Silnik ew10j4rs albo s.Tam jest tylko map,tps i zaworek fazy rozrzadu do mocy plus ta pompa paliwa. Jaka jest historia tej usterki??
  • Poziom 2  
    Historii zbytniej nie ma bo kupione w anglii za 500 funciaków czyli za pół darmo. Przed kupnem wiedzialem o komunikatach dot. błedu poziomowania ksenonów, błędu parktronic oraz engine management faulty co po podłączeniu do diagboxa pokazuje 0012. auto nie jest zajechane przebieg 145000km . Jek coś jeszcze to pytaj.
  • Poziom 43  
    Obstawiam pompę paliwa lub ktoś wlał Olej inny niż 5w40 i popychacze szlag trafił. Wada silników ew10
  • Poziom 2  
    Nie jestem mechanikiem, ale co ma pompa paliwa do zbyt dużego ciśnienia powietrza w kolektorze ssącym ?[/u]