Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Klimatyzacja kasetonowa DAIKIN 13KW - Kto naprawi / zamontuje?

03 Wrz 2017 23:56 1470 16
  • Poziom 3  
    Szanowni eksperci...

Będąc kilka dni w Wielkiej Brytanii zakupiłem do mojego domu klimatyzator kasetonowy jak na zdjęciach poniżej. Ze względu na jego niską cenę kupiłem owy zestaw "trochę w ciemno", nie widząc czy działa czy też nie ponieważ klimatyzator był już zdemontowany. Prywatny sprzedawca zapewniał jednak, że jest na chodzie więc mam nadzieję, że sobie nie żartował :-).
    Nie znam się na tego typu sprzęcie dlatego też poszukuję osobę, która dokonała by przeglądu, ewentualnej naprawy i montażu w.w. klimatyzacji.
    Z góry dziękuję za pomoc...

Klimatyzacja kasetonowa DAIKIN 13KW - Kto naprawi / zamontuje?Klimatyzacja kasetonowa DAIKIN 13KW - Kto naprawi / zamontuje?
  • Poziom 21  
    Jeszcze daj znać może gdzie chcesz montować tą klimatyzacje, bo co prawda miasto masz w profilu, ale nikt jasnowidzem nie jest. Popytaj może lokalne firmy zajmujące się klimatyzacją. Koniecznie pokaż im na starcie to 2 zdjęcie. Jest ono ważne ze względu na to, że nie koniecznie jest to najlepsza pozycja do przewożenia klimatyzatorów. (chodzi o jednostkę zewnętrzną, która jak lodówka powinna być przewożona w określonym położeniu) W takiej jest duże prawdopodobieństwo że olej wyleje się ze sprężarki,
    To czy olej się wylał i jak go wprowadzić do sprężarki musi stwierdzić ktoś kto zobaczy co jest w środku. Teoretycznie jakaś część oleju krąży po układzie cały czas, ale jak go będzie zbyt mało w momencie startu urządzenia to po prostu nie wróci, bo sprężarka działa tylko przy smarowaniu. Bez kiepsko tłoczy.

Gdzie będziesz to montował ?? Bo 13KW mocy chłodniczej to dość sporo i pomieszczenie do chłodzenia raczej duże jest.
  • Poziom 42  
    pawel1148 napisał: