Proszę o pomoc już 3 mechaników sobie nie poradziło.
Po nagrzaniu się silnika wchodzi w tryb awaryjny (mazda 6 2.0 2003r) i zapala sie kontrolka silnika oraz trakcji i wyskakuje blad przeplywu paliwa (po schłodzeniu owe kontrolki nadal sie pala ale trybu awaryjnego nie ma). wszystko zaczelo sie od startej zebatki na wale i mechanik zanim doszedl co jest to grzebal z 2 tyg i po naprawie sa te cyrki.
co zostało zrobione/sprawdzone:
-regeneracja całkowita 2 wtryskow oraz czyszczenie reszty w autoryzowanym serwisie (po sprawdzeniu przelewu u nich wszystko na+)
-wymiana filtra paliwa, zaworu SCV oraz wysokiego ciśnienia turbiny
-sprawdzone zostalo ciśnienie, przeplyw paliwa oraz listwa zasilajaca wtryski
-wymiana uszczelniaczy wtrysków oraz uszczelki zaworów
-sprawdzone przelewy na zimnym i cieplym silniku i wszystko spoko tylko podczas sprawdzania na komputerze przy ciepłym silniku 1 z wtryskow nie pracuje 2 slabo a 2 wysoko ponad poziom.
Ostatni z mechaników powiedział że jedyna opcja moze byc kodowanie wtrysków a do nastepnego do którego oddaje ze problem z komputerem i nalezy cały skasowac.
Proszę o porade moze ktos juz mial taka sytuacje, bo narazie wydaje pieniadze na kupowanie czesci ktore nic nie zmieniaja.
Po nagrzaniu się silnika wchodzi w tryb awaryjny (mazda 6 2.0 2003r) i zapala sie kontrolka silnika oraz trakcji i wyskakuje blad przeplywu paliwa (po schłodzeniu owe kontrolki nadal sie pala ale trybu awaryjnego nie ma). wszystko zaczelo sie od startej zebatki na wale i mechanik zanim doszedl co jest to grzebal z 2 tyg i po naprawie sa te cyrki.
co zostało zrobione/sprawdzone:
-regeneracja całkowita 2 wtryskow oraz czyszczenie reszty w autoryzowanym serwisie (po sprawdzeniu przelewu u nich wszystko na+)
-wymiana filtra paliwa, zaworu SCV oraz wysokiego ciśnienia turbiny
-sprawdzone zostalo ciśnienie, przeplyw paliwa oraz listwa zasilajaca wtryski
-wymiana uszczelniaczy wtrysków oraz uszczelki zaworów
-sprawdzone przelewy na zimnym i cieplym silniku i wszystko spoko tylko podczas sprawdzania na komputerze przy ciepłym silniku 1 z wtryskow nie pracuje 2 slabo a 2 wysoko ponad poziom.
Ostatni z mechaników powiedział że jedyna opcja moze byc kodowanie wtrysków a do nastepnego do którego oddaje ze problem z komputerem i nalezy cały skasowac.
Proszę o porade moze ktos juz mial taka sytuacje, bo narazie wydaje pieniadze na kupowanie czesci ktore nic nie zmieniaja.