Witam.
Na początek szukałem takowego tematu i przyznam, że dość w niezrozumiałym opisane wszystkich problemów tego typu usterek i dlatego chcąc nie chcąc założyłem nowy temat, aby inni naprawdę mogli skorzystać takowego problemu.
Inf. Silnik to 2.0 DTI 101 KM na pompie wtryskowym Bosch PSG 16.
Objawy:
Auto nie ma takiej mocy jakie powinny być i zapala się kontrolka *auto z kluczykiem*.
Błędy jakie wykazało to:
P0100 - Zasilanie przepływomierza powietrza - napięcie za wysokie. (Po odpięciu pokazuje ten sam błąd ale już z napięciem niskim.)
P0400 - Za mały przepływ spalin w układzie recyrkulacji EGR.
Natomiast, EGR na wysterowaniu zamyka i otwiera bez żadnych oporów, za to wskazanie położenia nie bardzo rozumiem, bo na komputerze pokazuje 118 % (a zawór niby zamknięty) a pewnymi momentami zaczyna pokazywać od zera zwyższ o co tutaj chodzi?.
Ps.
Proszę o rzetelne informacje tak, aby inni również mogli z korzystać.
Pozdrawiam.
Na początek szukałem takowego tematu i przyznam, że dość w niezrozumiałym opisane wszystkich problemów tego typu usterek i dlatego chcąc nie chcąc założyłem nowy temat, aby inni naprawdę mogli skorzystać takowego problemu.
Inf. Silnik to 2.0 DTI 101 KM na pompie wtryskowym Bosch PSG 16.
Objawy:
Auto nie ma takiej mocy jakie powinny być i zapala się kontrolka *auto z kluczykiem*.
Błędy jakie wykazało to:
P0100 - Zasilanie przepływomierza powietrza - napięcie za wysokie. (Po odpięciu pokazuje ten sam błąd ale już z napięciem niskim.)
P0400 - Za mały przepływ spalin w układzie recyrkulacji EGR.
Natomiast, EGR na wysterowaniu zamyka i otwiera bez żadnych oporów, za to wskazanie położenia nie bardzo rozumiem, bo na komputerze pokazuje 118 % (a zawór niby zamknięty) a pewnymi momentami zaczyna pokazywać od zera zwyższ o co tutaj chodzi?.
Ps.
Proszę o rzetelne informacje tak, aby inni również mogli z korzystać.
Pozdrawiam.