logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Brak sygnału w wzmacniaczu Peavey 6505+ 112, syczenie, problemy z lampami

MrMikeHate 02 Mar 2018 09:11 840 7
REKLAMA
  • #1 17074118
    MrMikeHate
    Poziom 6  
    Witam, przestał mi grać wzmacniacz. W ogólnie nie ma sygnału z kabla. Jak zwiększałem głośność to jedynie mocniej syczało z kolumny. Jak podłączyłem kabel do return to sygnał był. Jedna z pięciu lamp na przedwzmacniaczu bardzo wolno się rozgrzewała a jedna słabiej od reszty. Zamieniłem miejscami lampy i teraz już nawet nie syczy przy zwiększaniu głośności.
    Nie wiem teraz za co się zabrać, czego to może być przyczyna. Czy kupić jedną lampę i podmieniać po kolei, czy może sprawdzać coś innego? Proszę o pomoc, bo niestety nie znam się za bardzo na tym.
    Załączniki:
    • Brak sygnału w wzmacniaczu Peavey 6505+ 112, syczenie, problemy z lampami wzmak.jpg (1.04 MB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
  • REKLAMA
  • #2 17074417
    Freddy
    Poziom 43  
    Ocena: 2806
    No, ale wróżki mają ferie więc nie podpowiedzą nam co zmieniałeś, jakie lampy i gdzie :)
  • REKLAMA
  • #3 17074455
    MrMikeHate
    Poziom 6  
    Chyba tak to ostatecznie pozmieniałem. W tej lampie po prawej teraz tylko jeden pręcik świeci.
    Są to lampy: RUBY 12AX7AC5
    Załączniki:
    • Brak sygnału w wzmacniaczu Peavey 6505+ 112, syczenie, problemy z lampami lampa2.jpg (817.7 KB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
    • Brak sygnału w wzmacniaczu Peavey 6505+ 112, syczenie, problemy z lampami lampa1.jpg (70.63 KB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
    • Brak sygnału w wzmacniaczu Peavey 6505+ 112, syczenie, problemy z lampami wzmak.jpg (2.21 MB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
  • REKLAMA
  • #4 17074462
    Freddy
    Poziom 43  
    Ocena: 2806
    MrMikeHate napisał: