Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Golf V 1.9 TDI 105km - Golf V 1.9 TDI ciężko pali na ciepłym silniku

24 Mar 2018 13:23 4236 13
  • Poziom 3  
    Witam,mam problem z golfem 5 ,auto gdy jest zimne pali od strzała gdy tylko się zagrzeje zaczyna kręcić, nie pali sie żadna kontrolka,komputer też nic nie pokazuje,mechanik mówił ze trzeba wgrać nową mape paliwa,miał ktoś podobny problem? Z góry dzięki za pomoc.
  • Poziom 41  
    Zobacz jak odpali ciepły gdy odłączysz czujnik temperatury płynu chłodzącego
  • Poziom 3  
    odłaczyłem czujnik i nadal.jest to.samo
  • Poziom 13  
    Czujnik położenia wału korbowego może po rozgrzaniu się tracić swoje właściwości i stąd problemy z odpalaniem. Błędu wtedy nie wykaże.
  • Poziom 16  
    Zanim mechanicy namówią cię na niepotrzebne usługi sprawdź prąd rozruchowy akumulatora. Niech przez noc postoi a potem oddaj na sprawdzenie. Ciepły diesel potrzebuję więcej prądu do odpalenia. Często pierwszymi objawami zużycia akumulatora w dieslu jest ciężkie odpalanie przy rozgrzanym silniku
  • Poziom 3  
    Zauważyłem że tu jest akumulator żelowy , czy to jest jakaś różnica? i jak to sprawdzić?

    Dodano po 3 [godziny] 41 [minuty]:

    a poza tym, to nie jest na odwrót? powinien źle palić raczej na zimnym silniku gdyby był to akumulator,a zimny pali na strzała. Nie ważne czy jest -15 czy - 20
  • Poziom 16  
    Przy -20 stopni sprawny akumulator kwasowo - ołowiowy będzie miał około 50% swojej pojemności - a więc i mniejszy prąd rozruchowy.

    Przy +20 w pełni sprawny i naładowany akumulator odpali twój samochód bez problemu, ale gdy silnik jest zagrzany zapotrzebowanie na na prąd rozruchowy jest większe. Więc gdy akumulator nie domaga to na zagrzanym silniku będzie ciężej odpalał
  • Poziom 3  
    a powiesz mi jak mogę go sprawdzić? bo zazwyczaj jak miałem problem z akumulatorem to siadał i juz
  • Poziom 14  
    Temat ciężkiego rozruchu zagrzanego tdi jest mocno oklepany i tutaj jak najbardziej przyjdzie z pomocą zwiększenie dawek rozruchowych programowo (wgranie nowej mapy paliwa) Podjedź do kogoś kto wykonuje takie usługi w twojej okolicy pokaż mu jak pali na ciepłym i ktoś kto zna temat od razu ci powie czy czy podniesienie dawek załatwi sprawę. Pozdro
  • Poziom 32  
    piotrek1994 napisał:
    Temat ciężkiego rozruchu zagrzanego tdi jest mocno oklepany i tutaj jak najbardziej przyjdzie z pomocą zwiększenie dawek rozruchowych programowo (wgranie nowej mapy paliwa) Podjedź do kogoś kto wykonuje takie usługi w twojej okolicy pokaż mu jak pali na ciepłym i ktoś kto zna temat od razu ci powie czy czy podniesienie dawek załatwi sprawę. Pozdro


    Przecież pisał że odłączał czujnik temperatury więc twoja rada nic nie da, chyba że nie ten czujnik rozłączał.
  • Poziom 16  
    Na pierwszym lepszym warsztacie możesz wykonać sprawdzenie prądu rozruchowego akumulatora. Powinno być zbliżone do tego na obudowie aku
  • Poziom 3  
    zauważyłem również ze czasami jak jest ciepły tak jakby przyblokowuje sie rozrusznik
  • Poziom 2  
    Proponuje podjechać do Tunera na zwiększenie dawki startowej silnika. U mnie pomogło
  • Poziom 32  
    mihai napisał:
    Proponuje podjechać do Tunera na zwiększenie dawki startowej silnika. U mnie pomogło

    Następny co czyta...