logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

PHILIPS 105S 15'' - przyciemniony obraz i wyłączanie się monitora

mis87 18 Sie 2005 21:57 1287 8
REKLAMA
  • #1 1745457
    mis87
    Poziom 11  
    Witam

Mam pewien problem z monitorkiem PHILIPS 105S, otóż kupiłem go od znajomego i od samego poczatku obraz wydawał mi się przyciemnawy.. nie da się normalnie oglądać filmów, zdjec.. ktore u znajomych wyglądaja normalnie a u mnie sa nienaturalnie sciemnione.. Poradziłem sobie z problemem (ale tak na odpiepsz..) czyli zainstalowalem detonatory do NVIDIA no i tam pojasniłem obraz.. ale wiadomo ze to nie jest to samo to fabryczna, dobra jasnosc obrazu.. w potencjometrach jasnosc jest na maksa.. moze ktos wie o co chodzi z jasnoscia?
    POWIEM TYLE ZE JESTLI CHODZI O MONITORY TO JESTEM LAIK :)

Nie wiem co się dzieje ale czasami mam też taki problem, np. brat wyloguje się z logowania w WIN XP i monitor sie wyłącza, nie ma obrazu, swieci się tylko pomarańczowa lampka, nie pomaga właczenie i wyłaczenie monitora przez GUZIK, z niektorymi grami jest podobnie.. włączam, jest dzwiek i monitor sie wyłacza i swieci się pomarańczowa lampka.. wtedy pomaga tylko RESET KOMPUTERA...

Prosze Was o pomoc i wyrozumiałość:(

Pozdrawiam i zycze dobrej nocy :)
    mis87
  • REKLAMA
  • #2 1745505
    ksiks
    Poziom 19  
    Ocena: 35
    Najpierw musisz sprawdzić czy jest to wina monitra czy karty więcpodłącz ten monitor do sprawnego komputra i jeśli będzie chodził prawidłowo to masz zrypaną grafike jeśli też bedzie ciemny to masz problem. usterka może być w różnych miejscach (zasilanie regulacji jasności, potencjometr, procesor ) i bez podejścia ze schematem lub specjalistą może sie nie obejść.
    Powodzenia
  • REKLAMA
  • #3 1745532
    mis87
    Poziom 11  
    Witam