Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Tania spawarka na elektrody

Maisterr 30 Maj 2018 21:30 690 16
  • #1 30 Maj 2018 21:30
    Maisterr
    Poziom 2  

Witam na początku zaznaczam że jestem zielony w temacie spawarek więc proszę o wyrozumiałość. Szukam czegoś taniego, nowej bądź używanej, bardziej zależy mi na jakości i wyglądzie spawu niż na jakości wykonania i trwałości samej spawarki, więc raczej będzie to inwerterowa spawarka "Germany" z ChRL. Jeśli chodzi o budżet to jest on dość niski, chciałbym się zamknąć w max 400zł z wysyłką przy czym im taniej tym lepiej oczywiście :) więc raczej nie ma tu czego za bardzo wymagać ale coś tam jest do wyboru i niewiem która lepiej spełni moje oczekiwania. Co byście polecili ? Miałem okazję spawać starą transformatorową spawarką z lat 80./90.Bester STA 125, i spawała całkiem fajnie, a kupiona była za mniejszą sumę :) myślę że coś co spawa podobnie spełniłoby moje oczekiwania. M. in. zainteresowały mnie takie sprzęciki: (wklejam tytuły aukcji olx ponieważ mam za mało postów żeby wkleić linki)

Spawarka 160A 230/400V (cena 140zł)

Sprzedam fajna spawareczke Spawarka Pirotec SE 250 (cena 199zł)

I nówka: (Allegro)

SPAWARKA INWERTOROWA INWERTEROWA 250A KD42+ms4+K (cena 318zł)

Która z nich wykonałaby najtrwalsze spawy? Jak sądzicie lepiej spawa taki chińczyk od starej besterki ? Chciałbym żeby spawarka obsługiwała gniazdo 230v. Z góry wielkie dzięki za pomoc w wyborze ;)

0 16
  • #2 30 Maj 2018 22:05
    bearq
    Poziom 36  

Za tą cenę nie masz wyboru, kup nowego chinola a jaki to będzie jest bez znaczenia. To te same spawarki w innym opakowaniu.

0
  • #3 30 Maj 2018 22:12
    mariusz999
    Poziom 17