logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

[Rozwiązano] słaba jakość nagrania - nie jestem w stanie odczytać rejestracji samochodu

kinollman 21 Cze 2018 14:18 1569 3
REKLAMA
  • #1 17288543
    kinollman
    Poziom 2  
    Witam, przepraszam jeśli zaśmiecam Wam forum ale widziałem tutaj podobny temat. Interesuje mnie czy jest na forum ktoś kto bawi się wyostrzaniem zdjęć, konkretnie chodzi o film z monitoringu na którym widać samochód sprawcy niszczącego mój pojazd... Niestety ale jestem laikiem w tych dziedzinach i sam nie jestem sobie w stanie poradzić, mam świadomość że z pustego i Salomon nie naleje film jest dość słabej jakości ale może ktoś z szanownych forumowiczów trochę się tym bawi i będzie w stanie mi pomóc?
    Załączniki:
    • kkkk (online-video-cutter.com).mp4 (8.22 MB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
    • ch06_20180529104101 (online-video-cutter.com).mp4 (8.53 MB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
  • REKLAMA
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #3 17291088
    Borygo123
    Poziom 28  
    Ocena: 193
    Te zapisy z kamer mają niską rozdzielczość (352x288). Być może rejestrator zapisuje w lepszej rozdzielczości. Poproś właściciela monitoringu o film z lepszą rozdzielczością, ale po takim czasie tego zapisu może już nie być.
  • #4 17827458
    kinollman
    Poziom 2