Tenda napisał: Czy dobrze rozumiem że urządzenie 2 w 1 może nie wykryć gazu, ponieważ będzie to inny gaz niż gaz ziemny? Bo teraz nie wiem czy wziąć to 2 w 1 czy oddzielnie kupić dwa. Dodam że to zwykłe mieszkanie w bloku, więc raczej dostawa gazu jest standardowa (tak mi się wydaje).
Tu było napisane, że mieszkam w bloku i dostawa jest standardowa (czytaj nie znam się, więc nie chcę wprowadzać w błąd).