Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Suzuki Ignis 2002 benzyna - Montaż sterownika zamka centralnego na pilota.

27 Sie 2018 21:22 441 8
  • Poziom 2  
    Witam,

    Chciałem zamontować centralke na pilota do Ignisa. Wiem, że sterowanie jest minusem, zasilanie plus sterowanie mam podłączone tylko tu mam pytanie. W ignisie otwieranie i zamykanie jest realizowane poprzez jeden przewód (chyba) masowy, który po rozłączeniu masy zamyka samochód a po połączeniu go otwiera. Doszedłem do momentu gdzie zamknięty samochód potrafię otworzyć impulsem otwórz lecz nie wiem jak podłączyć impuls zamknij tak aby rozłączyć masę na tym przewodzie. Jest ktoś kto montował centralke w tym samochodzie bądź może mi coś doradzić?

    Bardzo proszę o pomoc.

    Z góry dziękuję i serdecznie pozdrawiam.
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 13  
    Zamontuj dodatkowy przekaźnik , który rozłączy ten przewód i poda napięcie .

    Dodano po 4 [minuty]:

    Wcześniejsza podpowiedź jest do innego auta.
    Spróbuj wyłowić przewody od samego zamka w drzwiach.
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 2  
    Wyłowiłem jeszcze dwa przewody oprócz tego głównego i podpinając do nich miernik jest 12V, gdy przy jednym otwierałem kluczem drzwi to 12 znikało do 3V, a przy drugim gdy zamykałem 12 znikało do 5-7V. Podpinałem się do nich przewodami otwórz i zamknij w różny sposób i nic zero reakcji. Ciężka rozkmina dla mnie.. :/
  • Specjalista - Alarmy Samochodowe
    otwieranie i zamykanie masz na 1 przewodzie brązowy z białym wiązka z drzwi
    wstaw schemat sterownika zc to łatwiej będzie podpowiedzieć
  • Poziom 2  
    Tak dokładnie brązowo biały przewód. Chodzi Ci o schemat dokładanej centralki czy sterownika w samochodzie?
    Pozdrawiam
  • Specjalista - Alarmy Samochodowe
    SikorkasC4 napisał:
    Chodzi Ci o schemat dokładanej centralki czy sterownika w samochodzie
    właśnie
  • Poziom 13  
    Podaj na nie masę przez kontrolkę , jeżeli nie trzeba sztywnej masy to zobaczysz może zadziała . Sprawdź dokładnie sterowanie z zamka kluczykiem , czy kluczyk podaje masę.
  • Poziom 2  
    Kluczyk podaje masę w momencie otwierania, w momencie zamykania ją rozłącza. Wszystko jest realizowane właśnie przez ten jeden przewód. Udało mi się otworzyć z pilota zamknięty samochód a impuls zamknij nie wiem jak podłączyć.

    Dodano po 2 [minuty]:

    Impuls otwórz po prostu wlutowałem w ten brązowo biały przewód i auto zamknę kluczykiem to dam radę go otworzyć pilotem. Próbowałem przy impulsie zamknij użyć rezystora 180 i 220 ohm ale to nic nie dało.
  • Poziom 13  
    Próbowałeś z dodatkowym przekaźnikiem , który rozłącza ten przewód w chwili zamknięcia . Minus z centralki , do przekaźnika cewki , a styki tego przekaźnika rozłączają , czyli przerywają ten przewód w chwili zamykania z pilota. W przekaźniku wykorzystaj styk ten który jest cały czas zwierny , a chwili zadziałania przekaźnika rozwiera go.