logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Odpowietrznik automatyczny - czy nakrętka może być zakręcona

MaFiGat 15 Wrz 2018 23:35 35283 8
REKLAMA
  • #1 17442474
    MaFiGat
    Poziom 6  
    Ocena: 8
    Witam, mieszkam na najwyższym piętrze w bloku i w łazience mam odpowietrznik na rurze która jest w kształcie odwróconej litery "U" a na jej szczycie jest rurka do której przyczepiono odpowietrznik.

Po rurze zaczęła cieknąć woda, technicy przyszli, popatrzyli i powiedzieli, że mam zrobić dziurę i uderzyć lekko w tę "gruszkę" na górze młotkiem i poszli.

Ja z racji tego, że nie znam się na totalnie na hydraulice powiedziałem "ok" i wykonałem polecenie + dodatkowo dokręciłem koreczek który był na samym szczycie. Woda przestała kapać. Nie wiem czy z powodu puknięcia czy dokręcenia korka.

Moje pytanie do was to: Czy ten koreczek może być dokręcony? Czy jak? W poniedziałek dorwę się do techników ze spółdzielni ale chciałbym móc spokojnie usnąć więc piszę tu.

Załączam fotkę. Nie mogę zrobić lepszej bo poprzedni właściciel strzelił taką oto zabudowę. Druga fotka to taka jaka mi się wydaje że posiadam - to podobno nazywa się odpowietrznik automatyczny.

Odpowietrznik automatyczny - czy nakrętka może być zakręconaOdpowietrznik automatyczny - czy nakrętka może być zakręcona
  • REKLAMA
  • #2 17442491
    zadam64
    Poziom 39  
    Ocena: 738
    Witam.Kapala woda to dobrze bo w kladzie nie bylo juz powietrza ,czyli uklad ogrzewania odpowietrzony.Srubka ma byc dokrecona, a nazwa automatyczny odpowietrznik mowi, ze urzadzenie samoczynnie powinno sie oproznic z powietrza pod wplywem cisnienia wody okolo 1,5 bar i brak powietrza powinien zamknac uszczelnic ten zawor.
  • REKLAMA
  • #3 17442496
    MaFiGat
    Poziom 6  
    No dobra, to kilka pytań:
    1. Czemu ten zaworek był niedokręcony?