Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[Rozwiązano] Peugeot Boxer 2.2hdi - Wysokie ciśnienie paliwa

28 Paź 2018 17:05 2181 16
  • Poziom 4  
    Witam Serdecznie ! Proszę o pomoc w zlokalizowaniu problemu w moim aucie , jest to Peugeot Boxer 2.2 hdi 2009r
    Auto pracuje nierówno , dymi na czarno , ciśnienie paliwa 700 a powinno być 300.Na chwilę obecną wymienione w aucie wtryski ( regenerowane ),
    czujnik scv , cała pompa CR , Cała listwa , czujnik na listwie ,sprawdzona instalacja , sprawdzone wtyczki komputera oraz piny.Auto nie wywala błędów jedynie to ciśnienie za duże! Pomocy , 3 mechanik ni jest w stanie się z tym uporać
  • Poziom 13  
    Wpisz sobie w google "hdi za duże ciśnienie paliwa". Tam są rozwiązania.



    Moderowany przez szymitsu21:

    3.1.9. Nie ironizuj i nie bądź złośliwy w stosunku do drugiej strony dyskusji. Uszanuj odmienne zdanie oraz inne opinie na forum.
    Ostrzeżenie.

  • Poziom 4  
    Od miesiąca nie czytam nic innego i wszystkie pomysły sprawdzone, bez efektu
  • Poziom 32  
    Daj sterownik do kumatego elektronika.
  • Poziom 4  
    Dodam jeszcze że świece też w tym całym zamieszaniu były wymienione , razem z filtrami , ciśnienie na cylindrach zmierzone (jest ok) auto 260tys km
  • Poziom 13  
    A co mają świece do tego. Pompa też bez sensu wymieniana. Nie wiem co tam za mechanicy u was ale widocznie jakoś się utrzymują. Żaden pewnie manometru nie posiada.


    Moderowany przez szymitsu21:

    3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji. Wprowadzają w błąd, są niebezpieczne czy nie rozwiązują problemu użytkownika.

  • Poziom 4  
    2 świece były spalone , pompa była 2 pod ręką to została podmieniona.
  • Moderator Samochody
    darek.jacek napisał:
    A co mają świece do tego. Pompa też bez sensu wymieniana. Nie wiem co tam za mechanicy u was ale widocznie jakoś się utrzymują. Żaden pewnie manometru nie posiada.



    Po co od razu manometry...

    Zacznij od diagnostyki, podglądu parametrów.
  • Poziom 4  
    korekty wtrysków ( ok ) , jedynie ciśnienie o połowę za duże co daje efekty w postaci lania wtrysków ( wtryski też są ok )
  • Moderator Samochody
    BajerFix napisał:
    korekty wtrysków ( ok ) , jedynie ciśnienie o połowę za duże co daje efekty w postaci lania wtrysków ( wtryski też są ok )


    Skoro ciśnienie za duże, to i błędy są zapisane. A nic o nich nie mówisz.

    Dla czego wtryski przy takim ciśnieniu miały by lać? przecież ten układ pod obciążeniem pracuje na zdecydowanie wyższym ciśnieniu.

    Sprawdź procentowe wysterowanie regulatora w stosunku do ciśnienia, co dzieje się z ciśnieniem po zwiększeniu obrotów?
  • Poziom 4  
    Na wolnych obrotach jest 700 auto kopci , wręcz wyrzuca sadzę , pracuje bardzo nierówno

    Dodano po 1 [minuty]:

    regulator jest ok nowy oryginalny , pracuje prawidłowo problemy znikają przy wysokich obrotach

    Dodano po 1 [minuty]:

    Sterownik nie generuje błędu , jedynie przy podglądzie parametrów pracy to ciśnienie jest za wysokie
  • Moderator Samochody
    Wrzuć wykres z ciśnienia paliwa. Jeśli regulator działał by prawidłowo nie miał byś problemu z zbyt wysokim ciśnieniem.
  • Poziom 4  
    Czy w tym roczniku jest wymagana adaptacja / reset ustawień ?
  • Moderator Samochody
    Zawór scv dostaje sygnał pwm ze sterownika ?, sprawdź choćby żarówką
  • Poziom 4  
    Po podłączeniu nawet starego pod wtyczkę i odpaleniu auta zaworek wysuwa się z taktowaniem co ok 1 sek(cyka) w w miarę dodawania gazu płynnie zmienia swoje położenie więc ten stary raczej też jest ok

    Dodano po 1 [minuty]:

    Na wolnych obrotach na wtyczce jest ok 9,5v

    Dodano po 1 [godziny] 3 [minuty]:

    Pomysły?
  • Pomocny post
    Poziom 19  
    zrób przy uczelnie zaworu i problem znikinie. Przerabiałem ten temat nie tak dawno. Żadne delphi nie poradzi tylko lexia.

    Dodano po 3 [minuty]:

    ps. mój boxer był z 2011r jeździł dość długo z tym problemem , echekt taki że tłoki wypaliło
  • Poziom 4  
    Reset ustawień zaworu scv rozwiązał problem.Autko pali i jeździ jak nowe !