logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Insignia 2.0 cdti 2009 r - dławienie i utrata mocy

Inexperto94 04 Gru 2018 14:18 9213 9
REKLAMA
  • #1 17604487
    Inexperto94
    Poziom 2  
    Ocena: 1
    Witam w sierpniu kupiłem Vauxhall Insignia 2.0 cdti 2009 r. 160 km Anglika. Auto chodziło bez zarzutu przynajmniej wg mnie. Nie znam się na mechanice kompletnie, pierwszy raz zdecydowałem się na diesla (do tej pory jeździłem ben + gaz).
    Zaraz po zakupie odstawione do zaufanego mechanika na ogólne oględziny, wymianę oleju i filtra. Mechanik stwierdził,ze auto jest ok.
    Jakoś we wrześniu padło sprzęgło. Wymienione auto chodziło dalej bez problemu. Naprawa ponad 2k.
    Pod koniec października pojechałem do pracy wieczorem na nockę. Bez problemu. Następnego dnia około 13 po pracy wsiadłem w auto odpaliłem przejechałem około 500 m do sklepu bez problemu, ze sklepu około 300 m do domu bez problemu.
    Problem zaczął się kiedy wsiadłem do auta kiedy chciałem jechać do miasta na większe zakupy.
    Wszystkie te w/w jazdy odbywały się w ciągu max 15 minut.
    Odpalam auto, bez problemu, wrzucam 1. auto zaczyna się dusić (jakby nie miał dopływu paliwa - zapchany jakiś filtr czy coś w tym stylu) i stracił moc. Cisnę mu a on jak żółw się rozpędza. Nie pamiętam czy wyskoczył check.
    Przejechałem tam kolejne 500 m zatrzymał się na parkingu, zgasiłem go odpaliłem pogazowalem i ruszyłem dalej niestety objawy nie ustały. Wróciłem się prosto do mechanika.
    Auto stoi u niego już 5 tygodni (ma sporo roboty). Pierwsza diagnoza jaka padła to EGR. Po zdemontowaniu okazało się ze EGR jest w porządku. Podłączył pod kompa wyskoczył błąd 1 i 2 wtrysk. Nie są to takie rzeczy jak wiadomo, ale cóż. Wysyłka do firmy która regeneruje. Facet w tej firmie mówi mi, ze takie objawy to prawdopodobnie nie od tego - no ale komputer przecież pokazuje.