logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Bosch 1820 CV - Wkrętarka lub ładowarka nie działa

Piter951 22 Gru 2018 10:52 2577 12
REKLAMA
  • #1 17643489
    Piter951
    Poziom 6  
    Witam, mam problem z wkrętarka BOSCH GDR 18 V-LIN Professional. Nie wiem czy to wina ładowarki czy samej wkrętarki. Do rzeczy: gdy podłączam baterie do ładowania to mija zielona dioda (znak że się ładuje) po chwili przestaje migać i świeci się światłem ciaglym (naladowana). Po podłączeniu baterii do wkrętarki nie ma ona w ogóle mocy, działa tylko na niskich obrotach. Jestem zielony w tych sprawach i nie posiadam pomiernikow do sprawdzania. Czy to może być wina samej wkrętarki bo nie wiem czy zaryzykować i kupić nową ładowarkę? Dzięki za pomoc.
  • REKLAMA
  • #2 17643535
    stasiak965
    Poziom 16  
    Ocena: 70
    Piter951 napisał:
    Witam, mam problem z wkrętarka BOSCH GDR 18 V-LIN Professional. Nie wiem czy to wina ładowarki czy samej wkrętarki. Do rzeczy: gdy podłączam baterie do ładowania to mija zielona dioda (znak że się ładuje) po chwili przestaje migać i świeci się światłem ciaglym (naladowana). Po podłączeniu baterii do wkrętarki nie ma ona w ogóle mocy, działa tylko na niskich obrotach. Jestem zielony w tych sprawach i nie posiadam pomiernikow do sprawdzania. Czy to może być wina samej wkrętarki bo nie wiem czy zaryzykować i kupić nową ładowarkę? Dzięki za pomoc.

Z tego co piszesz, to wynika, że akumulator jest problemem - nie ładowarka.
    Podejdź do jakiegoś sklepu z elektronarzędziami, i zapytaj czy możesz na chwilę podłączyć swój akumulator. Jeśli problem będzie ten sam - masz przyczynę
  • #3 17643543
    Piter951
    Poziom 6  
    Podejdź do jakiegoś sklepu z elektronarzędziami, i zapytaj czy możesz na chwilę podłączyć swój akumulator. Jeśli problem będzie ten sam - masz przyczynę[/quote]