logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Czy taki zestaw do monitoringu od HIKVISION będzie dobrze działać?

tkaczu151 09 Sty 2019 15:25 606 7
  • #1 17688019
    tkaczu151
    Poziom 2  
    Witajcie,

Po przeczytaniu wielu wątków na temat monitoringu, wybrałem zestaw dla siebie i chciałbym upewnić się, że to będzie hulać.
    Monitoring ma za zadanie głównie odstraszać i zapewnić podgląd właścicielowi małej hurtowni.
    Zaznaczę, że jestem laikiem, wczytuję się w temat od paru dni.
    Potrzebuję 4x kamera w tym 2x na zewnątrz z rejestratorem PoE. Zdążyłem wyczytać, że lepiej dołożyć troszkę więcej niż kupować chińskie urządzenia bo nie wiadomo co później z tym będzie, a w pierwszej myśli miałem zamówić coś z aliexpress.

Postawiłem na firmę HIKVISION, a dobór sprzętu jest następujący:
    KAMERA IP HIKVISION DS-2CD1021-I 2MPx 2.8mm - 4x
    Rejestrator NVR Hikvision DS-7604NI-K1/4P
    Dysk 1TB WD Purple
    i kabel skrętka FTP firmy BITNER (max odległość kamery od rejestratora to ok 30m)

Składając ten zestaw kierowałem się przede wszystkim budżetem, który nie ma być zbyt wygórowany oraz tym, aby wszystko było łatwe do podłączenia stąd PoE, ponieważ chcę podłączyć to sam.

Wszystko wyniesie ok. 1700 zł.
    I tutaj pytanie czy tworzenie takiego zestawu w tych pieniążkach jest opłacalne i po podłączeniu wszystko będzie grać?
  • Pomocny post
    #2 17688195
    dawidedziu
    specjalista-kamery przemysłowe
    Ocena: 645
    Skrętkę możesz też UTP, a rejestrator bez PoE lepiej. Tak to zestaw ok.

Ps.: Jesteś pewien, że wystarczy rejestrator na 4 kamery? Często bywa tak, że apetyt rośnie w miarę jedzenia, więc może za wczasu pomyśleć o 8kanałowym? Różnica w zależności od modelu to 100-300zł, a jest zapas na dodatkowe kamery w przyszłości.
    Pomogłem? Kup mi kawę.
  • Pomocny post
    #3 17688465
    sosarek

Poziom 43  
    Ocena: 15545