logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

ogrzewanie gazowe w mieszkaniu

viderr 04 Lut 2019 19:56 14100 16
REKLAMA
  • #1 17755022
    viderr
    Poziom 2  
    Witam
    jako że jestem laikiem w tym temacie to chciałbym zapytać o porade
    mam do kupienia mieszkanie 50mkw na 2piętrze w 3piętrowej kamienicy. Jako że w mieszkaniu jest tylko 1 piec kaflowy myślałem aby zrobić ogrzewanie gazowe
    trochę czytałem ale ciągle nie jestem pewny jaki piecyk/kocioł wybrać kondensacyjny dwufunkcyjny podobno byłby najlepszy jednak chciałbym się poradzić tak aby potem opłaty za gaz nie były z kosmosu
    i chciałbym jeszcze się poradzić o taryfę jako wybrać jeśli chodzi o gaz
  • REKLAMA
  • REKLAMA
  • #3 17755072
    viderr
    Poziom 2  
    obecnie gaz jest z piecyka do podgrzewania wody jeśli o to chodzi i wlasciciel mieszkania przy pierwszej wizycie mowil że jest mozliwosc zrobienia ogrzewania gazowego
  • #4 17755077
    helazbyś
    Poziom 17  
    Ocena: 66
    Kolego wszystko zależy od tego w jakim stanie technicznym jest twoje mieszkanie .
    Jakie okna ,czy budynek jest ocieplony ,czy mieszkanie jest szczytowe czy w środku budynku . Głównie od tego zależą koszty ogrzewania .
  • #5 17755099
    Zbigniew Rusek
    Poziom 38  
    Ocena: 1542
    Jeśli byłoby to ogrzewanie gazowe z kotła (a więc kaloryferami), to przy tym metrażu każdy (lub prawie każdy) kocioł może być przewymiarowany i będzie "taktować", zwłaszcza gdyby mieszkanie było mocno ocieplone. A czy - przynajmniej teoretycznie - nie byłaby możliwa przeróbka pieca kaflowego na gazowy - założenie odpowiedniego palnika gazowego w "kaflaku"? Coś takiego jest nieraz praktykowane np. na Ukrainie.
  • #6 17755211
    viderr
    Poziom 2  
    okna PCV, budynek nieocieplony, mieszkanie szczelne, mieszkanie znajduje sie na2gim piętrze z 3 więc jest w srodku