Zastosowano kable 1,5mm2 do podłączenia indukcji i piekarnika( 3 fazy). Czy spełniają normy techniczne, jakie są konsekwencje korzystania z tych urządzeń na tym połączeniu?
Czy wolisz polską wersję strony elektroda?
Nie, dziękuję Przekieruj mnie tamelpapiotr napisał:
Zastosować zabezpieczenia adekwatne do zmniejszonego przekroju przewodu.
drzad napisał:Elektryk który to widział ( weryfikacja) twierdzi że będzie mi działać ale ciężko powiedzieć jak dlugo
kortyleski napisał:Naprawdę?Nie. Zastosować zabezpieczenia adekwatne do zmierzonej ipz na końcu obwodu. Wiadomo jak paprak połączył?
drzad napisał:Jaki problem ?Nie wiem jak zostało połączone, nie znam się na tym, remont zakończony, przyszło do podłączenia indukcji i okazało się że jest problem.
drzad napisał:Ten pan nie zna obciążalności prądowej długotrwałej przewodów i arkusza 5-523 normy 60364 (na dzień dzisiejszy 5-52:2011 wersja angielska)Nie wiem jak zostało połączone, nie znam się na tym, remont zakończony, przyszło do podłączenia indukcji i okazało się że jest problem. Problemu nie widzi pan ktory zastosowal przewody o tym przekroju
CYRUS2 napisał:drzad napisał:Jaki problem ?Nie wiem jak zostało połączone, nie znam się na tym, remont zakończony, przyszło do podłączenia indukcji i okazało się że jest problem.
Płyta indukcyjna jest dwufazowa.
Zastosujesz bezpieczniki B13 co pozwoli uzyskać moc z płyty 6kW.
To koledze spokojnie wystarczy.
Płyta to nie jest grzejnik. Nigdy w mieszkaniu nie wykorzysta się mocy całkowitej.
Piekarnik należy zastosować o mocy 2kW.
Bezpieczniki B13. Nawet B10 wystarczy.
Dla przewodu 1,5mm2 takie bezpieczniki(13A lub 10A) będą prawidłowe.
drzad napisał:A piekarnik pewnie na wtyczkę? (Chociaż 3,5 kW to na pograniczu obciążalności i wtyczki, i gniazda)Takie coś mi zostawiono do podłączenia
drzad napisał:Kto to wie?Jak długo mogę korzystać z tej instalacji? Jestem tuż po generalnym remoncie