Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Sprzęt AGD do kuchni - jakie marki wybrać

exsufflatio 26 Mar 2019 09:01 18387 13
    exsufflatio
    Level 11  
    Witam,

koledzy mam pytanie: jakiej marki urządzenia AGD polecicie do zabudowy? Budżet to +/- 13 000. Mam nadzieję, że coś doradzicie.

Jak na razie moje typy to:
    - zmywarka: Bosch ( ok. 2000 zł)
    - lodówka: Samsung ( ok. 3000/3500 zł)
    - piekarnik: Siemens ( ok. 2000 zł)
    - pralka: Samsung ( ok. 2200 zł)
    - okap: Amica ( ok. 1000 zł)
    - płyta indukcyjna: Siemens/Bosch ( ok. 2000 zł)

Wszystko pod zabudowę prócz pralki i okapu (wolno-wiszący) . Nie znam się na tym zbyt dobrze, zbieram opinie jak na razie i wychodzi jak wyżej. nie podawałem konkretnego modelu, gdyż z danego przedziału cenowego jest ich wiele. Z góry dzięki za pomoc.
    Mobali
    Level 39  
    Skoro sprzęt masz wybrany i sprawdzony, to co tu jeszcze radzić? No i co tu polecać, skoro sprzęt ma służyć Tobie i Twojej rodzinie? Oceń więc przede wszystkim własne potrzeby i funkcjonalność.

Trudno o miarodajne opinie o tym sprzęcie, bo większość AGD dostępnego na rynku i tak pochodzi z komponentów z Azji. A więc i jakość i funkcjonalność będą podobne. Dokonując wyboru nie ma więc sensu kierować się "firmę", ale zwracać uwagę na:
    - warunki gwarancji i obsługi serwisowej,
    - cena i dostępne promocje
    - opinie o obsłudze klienta w danej sieci.
    - estetyka, wygląd, kolor, itp...

A jeśli chodzi o moje osobiste zdanie, to nie jestem zwolennikiem AGD wbudowanego.
    exsufflatio
    Level 11  
    Oczywiście funkcjonalność to jedno. Bardziej miałem na myśli marki, bo spotykałem się z różnymi opiniami (np. zmywarki często BOSCHa polecają). Co do wbudowanego AGD to już kwestia estetyki i to akurat nie do przeskoczenia.
    Mouse00
    Level 2