Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Problem z odpalaniem FAAC 740 , prośba o pomoc :)

27 Mar 2019 20:42 546 25
  • Poziom 9  
    Witam, posiadam napęd FAAC 740 , oraz fotokomorki XP20B ( przewdodowe) oraz radio RP2 868SLH.

Napęd zainstalowałem, podłączyłem zasilanie, komórki RX TX zainstalowałem wg rysunku :

Moduł radiowy wsunalem w piny na plycie glownej ( tu zadnych kabli nie podpinałem)

Zainstalowałem ogrniczniki magnetyczne.

Moja brama suwa sie tak:

Zaprogramowałem pilota na kanale 1 wg instrukcja.

I nic nie działa , jak naciskam na pilocie przycisk nr 1 , słychać klikniecie jakiegos przekaniki i to wsystko silnik nie rusza :/ co zrobiłem źle ?? zaznacze ze nie jestem elektrykiem , dzialałałem wg instrukcji ( fotokomorki podłączone ok po swieca sie w nich diody ), na plycie glownej jak zamkam i otwieram recznie zapalaja sie i gasna diody od ograniczników magnetyczznych .......

Pomozcie co dalej ??:P
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • Specjalista - CCTV i Alarmy Stacjonarne
    Co zrobiłeś z wejściem stop?
  • Poziom 9  
    alster1 napisał:
    Co zrobiłeś z wejściem stop?

Podłaćżyłem tylko tak jak na rys9 ktory wysłałem, pod STOP nic tam nie jest podłączone wiec nic tam nie podłączyłem :/
  • Poziom 23  
    To zrób zworę między stykami 5 i 7 oraz 6 i 7.
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • Poziom 9  
    glider33 napisał:
    To zrób zworę między stykami 5 i 7 oraz 6 i 7.

ok, jutro sproboje, ale dziwna ta instrukcja, bo zworki 5-7 i 6-7 sa na rys. 5 " Połączenie bez urządzeń zabezpieczających " , jak normalny uytkownik ma sie domyślić ? skoro wg mnie fotokomorki to urzadzenia zabezpieczajace wiec pominalem ten rysunek.