logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Samsung HT-Z310 - podłączenie kina domowego do komputera

kwacek 30 Mar 2019 15:28 1317 6
REKLAMA
  • #1 17875817
    kwacek
    Poziom 2  
    Witam
    Zdaje sobie sprawę, że podobne tematy mogły już się pojawić ale jestem zielony w audio do takiego stopnia, że wiele z określeń i symboli nic mi nie mówi a chce być na 100% pewny że zakupie to co potrzeba- o ile takie połączenie jest w ogóle fizycznie możliwe.

Posiadam zestaw kina domowego Samsung HT-Z310 które ma niestety ograniczenie przesyłanego obrazu do 800x600. Z tego powodu i kilku innych postanowiłem podłączyć komputer do telewizora przez złącze HDMI, a kino domowe podłączyć do mojego komputera. Telewizor pracowałby jako drugi ekran a dźwięk byłby wtedy przesyłany przez komputer do kina.
    Niestety połączenie Komputer>Telewizor a następnie Telewizor>Kino odpada, ponieważ z telewizorze nie mam wystarczająco dużo portów umożliwiających przesył dźwięku w 5.1 (chyba, że o tym nie wiem)

Moja płyta główna: Asrock Z170 Pro 4s
    Telewizor to Samsung PS50B430P2W (Niżej załączam zdjęcia złącz z tyłu i z boku- jeśli ktoś miałby jednak pomysł jak podłączyć go tak by był pośrednikiem sygnału między kompem na kinem)
    Samsung HT-Z310 - podłączenie kina domowego do komputera Samsung HT-Z310 - podłączenie kina domowego do komputera

Wrzucam jeszcze zdjęcie złącz z tyłu kina domowego:
    Samsung HT-Z310 - podłączenie kina domowego do komputera

Mam jeszcze zewnętrzną kartę dźwiękową na USB do słuchawek HyperX Cloud II z wyjściem na jacka 3,5mm

Podsumowując: Chcę podłączyć komputer do kina domowego. Zależy mi jedynie na dźwięku, który nie utraciłby 5.1.
    Może jest możliwość użycia jakiegoś konwertera albo przejściówki? Tak jak mówiłem jestem kompletnie zielony dlatego zwracam się do Was o pomoc.
  • REKLAMA
  • #2 17876469
    adamjur1
    Poziom 42