Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[Rozwiązano] renault mascott - ciśnienie paliwa przekroczona wartość rzeczywista

07 Kwi 2019 12:56 396 20
  • Poziom 18  
    Renault Mascott 3.0 kod silnika ZD3606 130dxi. Gdy rano odpalam auto chodzi chwile po czym gaśnie. Podłączyłem clipa są dwa błędy ale przemijające DF151 -przekaźnik główny (włączony za szybko lub za późno) oraz DF038 -moduł elektroniczny.Wiec zapalam auto i podglądam parametry i rzuciło mi się w oczy ciśnienie paliwa wartość która powinna być to 400bar a u mnie jest ponad 1500 i widać ze jak auto odpali wartość bardzo rośnie do tych 1500 po czym auto gaśnie.Czy ktoś przerabiał taki temat?uszkodzona pompa ,wtryski ?Czujnik na listwie mam już nowy.Jego wymiana nic nie dała.

    Dodano po 4 [minuty]:

    renault mascott - ciśnienie paliwa przekroczona wartość rzeczywista
  • Relpol przekaźniki
  • Moderator Samochody
    markus-wielki napisał:
    Czujnik na listwie mam już nowy.Jego wymiana nic nie dała.
    A co miała dać, skoro czujnik pokazuje dobrze? Przekroczona wartość krytyczna na magistrali = natychmiast wyłącz silnik. Uszkodzony regulator.
  • Poziom 19  
    Regulator na pompie uszkodzony , zobacz czy nie można zrobić przyuczenie regulatora jak PSA HDI ,często to pomaga.
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 18  
    Regulator elektryczny tu jest czy mechaniczny ?
  • Poziom 18  
    Witam.Wymieniłem regulator ciśnienia.Teraz auto odpala chodzi na wolnych obrotach ale w momencie dodania gazu gaśnie.Jak auto chodzi na wolnych obrotach to ciśnienie pokazuje około 800 bar a rządne ma być 400 bar.Czego szukać?
  • Poziom 19  
    Robiłeś przyuczenie sterowania.
  • Poziom 18  
    W Clipie jest tylko przyuczenie egr i przepustnicy.To zrobiłem
  • Poziom 19  
    Widać że coś z przepływomierze jest nie tak.
  • Poziom 18  
    Przepływomierz odpięty.
  • Poziom 19  
    Czyli pierwszy i ostatni błąd to twoja sprawka. Dla czego wypiołeś przepływomierz.
  • Poziom 18  
    Bo jest uszkodzony.jak podłącze to auto zapali i gaśnie zaraz i dziwne błędy się pojawiają.
  • Poziom 18  
    Sprawdzałem działanie zaworu cengami. Wyniki są takie jak odpalam auto chodzi na wolnych obrotach to sterownik silnika chce 400bar wartość mierzona jest około 1200bar prąd który idzie do zaworu to około 0.8A po chwili pracy słychać inna pracę motoru mierze wartość która ma być te 400bar jest osiągnięta prąd który idzie na zawór około 1.5A. Auto chodzi na wolnych obrotach Ale jak dodam gazu to albo zgadnie lub widzę jakby nastąpiło chwilowe wyłączenie komputera auto gaśnie po czym zapala odnowa taki chwilowy zanik jakby ktoś gasić auto po czym szybko z powrotem przekracza stacyjka na on.
  • Poziom 18  
    Czy ktoś coś podpowie ?
  • Poziom 19  
    Zacznij od naprawy przepływomierz, ma ogromny wpływ na pracę silnika i dawkowanie paliwa.
  • Poziom 31  
    Najpierw w pierwszy poście podałeś błędy jakie są, a w 8 poście podałeś znowu inne .
    To które w końcu sie pojawiają jak skasujesz które sie da i uruchomisz silnik :?:
    Jakie napięcie zasilania wyświetla się w parametrach , jakie jest na akumulatorze a jakie na wtyczce regulatora ciśnienia względem masy :?:
    Jakie ciśnienie paliwa wyświetla przy zgaszonym silniku :?:
  • Poziom 18  
    Błędy te ostatnie są aktualne wcześniej przeplywka I egr robiły zamieszanie.akumulator 12.8v na srerowniku również 12.8v.na zawór 5v.

    Dodano po 46 [sekundy]:

    Zgaszony silnik 3 bary.
  • Poziom 31  
    markus-wielki napisał:
    na zawór 5v.

    Na pewno mierzysz na regulatorze ciśnienia na pompie :?:
    Tam powinno być pełne napięcie akumulatora a z drugiej strony masa ze sterownika - sterowanie PWM .
  • Poziom 18  
    Sprawdzę dziś jeszcze raz.
  • Poziom 18  
    Witam.Zrobione.Masakra.Problem był w zasilaniu sterownika.Usterka polegała na nie łączącym pinie w sterowniku. Po wymianie pinu.Wszytko wróciło do normy. Dzięki wszystkim za pomoc.