logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

[Rozwiązano] Honda Legend Coupe 1992- wymiana radia - Po wymianie radia auto nie chce odpalić

artgreg3 04 Cze 2019 22:29 2373 20
REKLAMA
  • #1 17996549
    artgreg3
    Poziom 6  
    Postanowiłem wymienić radio fabryczne na nowocześniejsze z navi itp.
    Kupiłem przejściówkę, radyjko dopasowałem, podłączyłem.
    Wszystko pięknie zagrało dopóki nie chciałem odpalić samochodu...
    Ku mojemu zdziwieniu autko nie odpaliło.
    Podłączyłem z powrotem radyjko fabryczne i autko ładnie odpaliło.
    To chyba przez te dwa kabelki w kostce - security in/ security out
    Pomierzyłem napięcie między nimi i gdy radyjko jest odłączone jest 10 V a gdy radyjko wpięte jest 0
    Nie jestem "szpecem" od elektryki więc może ktoś może mi coś doradzić jak to to obejść.
    Załączniki:
    • Wejścia.pdf (30.83 KB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
    • Schemat radia.pdf (27.47 KB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
  • REKLAMA
  • #3 17998261
    artgreg3
    Poziom 6  
    Połączyłem te dwa przewody, ale nić się nie zmieniło.
    Dalej auto nie odpala.
    Pomierzyłem napięcie pomiędzy A12 i A13 przy wypiętym radiu - 10V; przy wpiętym radiu 0V
    Pomiędzy A12 a A14 przy wypiętym radiu 10V; przy wpiętym 0V
    Pomiedzy A13/A14 - zero
    znalazłem jeszcze inne schematy:
    Załączniki:
    • LC9192150000A.pdf (40.8 KB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
    • LC9192133001A.pdf (30.74 KB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
  • #5 18001276
    artgreg3
    Poziom 6  
    Tak zrobiłem , ale to nic nie dało.
    Pomogła zamiana kabelków pomiędzy zasilaniem 12v a podtrzymaniem pamięci na nowym radiu.
    Auto odpaliło. Nawet bez zmostkiwania tych dwoch przewdów security.
    Natomiast pojawił się kolejny problem bo teraz radio nie ma podtrzymania pamięci.