logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Ogrzewanie grzejnikami elektrycznymi w 55m2 - czy to efektywne?

Layla98 26 Lip 2019 20:53 1218 15
  • #1 18082201
    Layla98
    Poziom 5  
    Witam!
    Przeprowadzam się do mieszkania, (kamienicy w ktorej nie ma gazu) w którym nie ma ogrzewania- był wczesniej piec kaflowy, ale go rozebrali. Zastanawiam się jakie bedzie optymalne rozwiazanie, by rachunki nie były wysokości Mount Everestu, no i przede wszystkim aby instalacja owego ogrzewania tez nie wyniosła mnie zbyt drogo.
    Rozważam ogrzewanie grzejnikami elektrycznymi- takimi konwektorowymi.
    Jednak przyznam, ze jestem na tyle zielona w tych tematach, ze nie wiem czy taki rodzaj ogrzewania wystarczy aby ogrzać mieszkanie. I czy rachunki nie beda kosmiczne? Mieszkanie ok 55m2, wysokość ścian jak w bloku, co do izolacji budynku- nie mam żadnych danych. Prosze o polecenie jakiegos sposobu ogrzewania jesli moj pomysł jest kosztowny...
  • #2 18082228
    freebsd
    Poziom 42  
    Ocena: 2025
    Chyba jeden z najbardziej kosztownych i w najbliższym czasie można spodziewać się znaczących podwyżek. Zainteresował bym się piecami akumulacyjnymi z dwiema taryfami, i/lub klimatyzacją z funkcją grzania.
  • #3 18082257
    Layla98
    Poziom 5  
    freebsd napisał:
    Chyba jeden z najbardziej kosztownych i w najbliższym czasie można spodziewać się znaczących podwyżek. Zainteresował bym się piecami akumulacyjnymi z dwiema taryfami, i/lub klimatyzacją z funkcją grzania.

Hmm, okej, dzięki za rady. A co bedzie tańsze jesli chodzi o koszty zakupu i założenia? Klima czy piec? I jak to wyglada? W każdym pomieszczeniu po 1 takie urządzenie? 2?
  • #4 18082289
    Konto nie istnieje
    Poziom 1  
  • #5 18082298
    Layla98
    Poziom 5  
    atari_robbo napisał:
    Layla98 napisał:
    freebsd napisał: