logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak przerobić Tonsil GD 30/50 na subwoofer z Sony TA-f417r?

MieloszPLPL 03 Sie 2019 15:33 1392 9
REKLAMA
  • #1 18094963
    MieloszPLPL
    Poziom 5  
    Ocena: 2
    Witam! Jestem całkowitym laikiem jeśli chodzi o sprawy audio, dlatego z chęci sami rozwoju chciałbym zapytać was i rady, podpowiedzi i najlepiej jak ktoś by mi łopatologicznie wszystko wytłumaczył i poprowadził, otóż znalazłem na strychu stary działający GD 30/50 (piszę że 50w) i z racji tego chciałbym aby przestał się kurzyć a może przyniósł trochę pożytku... Stąd pytanie- co jest mi potrzebne i czy jako człowiek który ma mało wspólnego z elektroniką, dałbym radę przerobić go w w miarę działający subwoofer? Wiadomo skrzynia musi być, ale nie wiem niestety jak zrobić zwrotnicę, czy jest ona w ogóle potrzebna, jak się stroi bass refleks, skąd wziąść wzmacniacz ( mam w domu wolny Sony TA-f417r), dlatego chciałbym by ktoś wytłumaczył mi od czego trzeba zacząć, co trzeba mieć, i czy to w ogóle ma sens 😀

Dodano po 49 [sekundy]:

Jak przerobić Tonsil GD 30/50 na subwoofer z Sony TA-f417r? [img-1]
  • REKLAMA
  • #2 18094992
    398216 Usunięty
    Poziom 43  
    Ocena: 9211
    Dolna granica pracy tego głośnika (30/50) leży w zakresie t.zw. Kick-bass'u - czyli w okolicach 50 Hz. Subwoofer z samej nazwy winien przenosić częstotliwosci sporo niższe - nawet od 20 - 30 Hz, Mimo, że "w cyferkach" różnica jest niewielka w odsłuchu ogromna.