Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Es 15 moc silnika - Olej i moc

22 Sie 2019 01:33 186 7
  • Poziom 4  
    Witam, zastanawiam się czy w traktorku o silniku Andoria S15 podczas pracy powinno sapać powietrze spod korka wlewu oleju? Czy może to kompresja leci w olej? Silnik po wymianie tłoka, pierścieni, cylindra, panewek.

    Druga sprawa to to że traktorek ma jakby mało mocy, jakby coś się ślizgało (paski na pewno nie). Posiada 4 biegi do przodu i jeden do tyłu, skrzynia chyba ze stara, o ile na 1 czy 2 biegu ładnie rusza to na 3 się muli A na 4 prawie gaśnie. Ostatnio kawałek orałem to konny pług ciągną jedynie na 1 biegu (prędkość spaceru) na jakieś 80% gazu i w niektorych miejscach go przyduszało delikatnie. Wiem że to tylko 15KM I nie ma co wymagać wiele ale oglądałem filmiki z orki traktorkami z silnikami S15 i całkiem nieźle szły i w dodatku szybciej. Co może być nie tak?
  • Pomocny post
    Poziom 43  
    /.
    pawelp1320 napisał:
    Posiada 4 biegi do przodu i jeden do tyłu, skrzynia chyba ze stara, o ile na 1 czy 2 biegu ładnie rusza to na 3 się muli A na 4 prawie gaśnie.

    Próbowałes ruszać samochodem z 5 biegu?

    pawelp1320 napisał:
    Ostatnio kawałek orałem to konny pług ciągną jedynie na 1 biegu (prędkość spaceru) na jakieś 80%

    To zależy od ziemi, i jest normalne bo c330 pług 2 skibowy ciągnie na 4 biegu tez z prędkością spaceru.
  • Pomocny post
    Poziom 24  
    Witam.
    Wiele też zależy od przełożeń jakie masz zastosowane w pojezdzie.
    Wydaje mi sie jednak, ze cos przy remoncie poszło nie tak.
  • Poziom 4  
    Strumien swiadomosc... napisał:
    Próbowałes ruszać samochodem z 5 biegu?

    Nie bo tam przełożenia nie dają, ale myślałem że es powinien ruszać normalnie

    Strumien swiadomosc... napisał:
    To zależy od ziemi, i jest normalne bo c330 pług 2 skibowy ciągnie na 4 biegu tez z prędkością spaceru.

    No u nas jest ciężka ziemia, ale ludzie mają 30tki i widać że jeżdżą przynajmniej 2 razy szybciej (no fakt że mają podwójną moc esa)

    LENIWIEC_PL napisał:
    Wydaje mi sie jednak, ze cos przy remoncie poszło nie tak.

    Przy remoncie raczej wszystko okej, jedynie męczy mnie żeby zajrzeć do pompy wtryskowej i końcówki wtrysku, ciężkawo pali, ale najpierw sprawdzę czy ropa nie ciągnie lewego powietrza nigdzie.

    A co z tą klapką wlewu oleju? Spotkaliście się z tym?
  • Pomocny post
    Poziom 18  
    Jak już wyciągniesz wtrysk, to za jedną robotą sprawdź mu ciśnienie sprężania i będzie wiadomo.
  • Poziom 4  
    Okazało się że problem był w uszczelce pod filtrem paliwa i w śrubce odpowietrzającej. Chciałem sprawdzić jeszcze kąt wtrysku ale nie widać na kole zamachowym żadnych znaków, na zbiorniku obok koła jest strzałka GMP ale nie mam jej do czego zgrać. Kąt powinien być chyba 30° przed GMP co nie?
  • Poziom 4  
    A czy w tym silniku pompa wtryskowa może odpowiadać za spadek mocy? Chodzi o to że jak sprawdzałem to nie trzyma paliwo tylko powoli ścieka spowrotem do niej.
  • Poziom 24  
    pawelp1320 napisał:
    A czy w tym silniku pompa wtryskowa może odpowiadać za spadek mocy? Chodzi o to że jak sprawdzałem to nie trzyma paliwo tylko powoli ścieka spowrotem do niej.

    Tak może.
    Podobnie jak w każdym silniku zreztą.