logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Dobór Anteny Zewnętrznej (trochę w ciemno) - LTE T-Mobile

Geraldoff 09 Kwi 2020 10:27 1065 27
REKLAMA
  • #1 18602095
    Geraldoff
    Poziom 10  
    Ocena: 7
    Cześć,

Nie znam się kompletnie na tej tematyce i miałbym prośbę o pomoc w doborze anteny do Internetu. Chciałbym w przyszłym tygodniu pojechać na działkę nad jezioro, ale żeby posiedzieć tam dłużej niż przez weekend i móc też zdalnie popracować, potrzebowałbym dostępu do Internetu, więc pomyślałem, że zabiorę ze sobą swój modem Huaweii B528s-23a z sieci T-Mobile. Jest to działka otoczona lasami, nad jeziorem i bardzo ciężko tam z zasięgiem nawet do rozmów przez telefon, aczkolwiek jak się podejdzie do jednego z rogów działki, to można złapać sygnał i gdzieś zadzwonić (z zakłóceniami, ale da się). Dlatego chciałbym dokupić jakąś mocną antenę zewnętrzną, którą mógłbym założyć na kominie/dachu domku. Niestety działka jest daleko i nie ma tam nikogo, kto mógłby sprawdzić parametry połączenia w tym momencie. Wiem, że sąsiad ma Internet z anteną na dachu (LiveBox pewnie od orange) i działa mu to przyzwoicie.

Dokładna lokalizacja mojej działki:
    Miejscowość Rzewnica, 53°45'53.6"N 17°10'03.8"E

Czy może na podstawie takich informacji i mapki z bts'ami bylibyście w stanie mi pomóc doradzić z jaką anteną można by zaryzykować. Zdaję sobie, że to trochę zakup i dobór w ciemno bez screenów z programów do pomiarów, ale mogę zaryzykować koszt zakupu anteny - najwyżej będę miał do sprzedania w okazyjnej cenie antenę ;)

Pozdrawiam!
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #2 18603831
    matek451
    Poziom 43  
    Ocena: 5735
    W tej lokalizacji T-MOBILE jesli na BTS-ie Rzeczenica nie uruchomił pojemnościowego pasma LTE1800 do obecnego LTE800 to nie licz tam na jakieś cuda, zasięg z zapchanego z reguły LTE800 to kiepska sprawa,
    Pomogłem? Kup mi kawę.