Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Briggs&Stratton 500 158cc - ciągle gaśnie i obroty falują

krystian26a 13 Aug 2020 10:56 3852 3
  • #1
    krystian26a
    Level 6  
    Witam, Co jest nie tak, wymieniłem sprężynkę od regulatora(na zdjęciu jej nie ma, jest to silnik z jedną sprężynką), wymieniłem świecę, membranę z uszczelką, wszystko na oryginałach.
    Wszystko pięknie ładnie wyczyściłem zero brudu, o uszczelce w gaźniku na króciec nie zapomniałem, klin idealnie siedzi od 9 lat.
    Po tych wymianach takie coś (było gorzej) obroty falują strasznie,ma też coś takie że podpompuję paliwo zapalę chodzi i nagle zgaśnie po kilku sekundach pracy i już potem żeby zapalić ponownie to muszę dalej podpompować aż się rozgrzeje czy co nie wiem, ale na filmiku nawet słychać że jak pompuje to słychać że pod pompką jakby nie tylko paliwo było ale też powietrze. Silnik Briggs&Stratton 500 158cc model:10T602-3132-H1
    Cięgno jest trochę powyginane bo ktoś ze złości jak falowało zaczął podginać i kilka lat popracowało tak o dziwo.
    Gaźnik wyczyszczony luks, co doradzicie.




    Briggs&Stratton 500 158cc - ciągle gaśnie i obroty falują Briggs&Stratton 500 158cc - ciągle gaśnie i obroty falują Briggs&Stratton 500 158cc - ciągle gaśnie i obroty falują Briggs&Stratton 500 158cc - ciągle gaśnie i obroty falują Briggs&Stratton 500 158cc - ciągle gaśnie i obroty falują Briggs&Stratton 500 158cc - ciągle gaśnie i obroty falują
  • Helpful post
    #2
    michal_rybka
    Level 34  
    sprawdź kolektorek ssący - ta plastikowa rurka od gaźnika do cylindra - lubią pękać przy cylindrze i łapią wtedy lewe powietrze.
    PS. jak to to i będziesz kupować to pamiętaj, że są 2 rodzaje tych kolektorków - z okrągłym otworem do cylindra i prostokątnym
  • Helpful post
    #3
    4495redberet
    Level 27  
    Wymień gumkę pompki i sprawdź czy jest dobrze dociśnięta.
  • #4
    krystian26a
    Level 6  
    Kosiarka już działa prawidłowo, nie wiem co jej było ale odkręciłem gaźnik jeszcze raz popatrzyłem nic nie dmuchałem skręciłem. Dodatkowo cewkę odkręciłem i skręciłem, odpaliłem i pracuj pięknie. Nie wiem gdzie był problem dokładnie ale chodzi jak nówka. Temat można zamknąć