Witam, Co jest nie tak, wymieniłem sprężynkę od regulatora(na zdjęciu jej nie ma, jest to silnik z jedną sprężynką), wymieniłem świecę, membranę z uszczelką, wszystko na oryginałach.
Wszystko pięknie ładnie wyczyściłem zero brudu, o uszczelce w gaźniku na króciec nie zapomniałem, klin idealnie siedzi od 9 lat.
Po tych wymianach takie coś (było gorzej) obroty falują strasznie,ma też coś takie że podpompuję paliwo zapalę chodzi i nagle zgaśnie po kilku sekundach pracy i już potem żeby zapalić ponownie to muszę dalej podpompować aż się rozgrzeje czy co nie wiem, ale na filmiku nawet słychać że jak pompuje to słychać że pod pompką jakby nie tylko paliwo było ale też powietrze. Silnik Briggs&Stratton 500 158cc model:10T602-3132-H1
Cięgno jest trochę powyginane bo ktoś ze złości jak falowało zaczął podginać i kilka lat popracowało tak o dziwo.
Gaźnik wyczyszczony luks, co doradzicie.

Wszystko pięknie ładnie wyczyściłem zero brudu, o uszczelce w gaźniku na króciec nie zapomniałem, klin idealnie siedzi od 9 lat.
Po tych wymianach takie coś (było gorzej) obroty falują strasznie,ma też coś takie że podpompuję paliwo zapalę chodzi i nagle zgaśnie po kilku sekundach pracy i już potem żeby zapalić ponownie to muszę dalej podpompować aż się rozgrzeje czy co nie wiem, ale na filmiku nawet słychać że jak pompuje to słychać że pod pompką jakby nie tylko paliwo było ale też powietrze. Silnik Briggs&Stratton 500 158cc model:10T602-3132-H1
Cięgno jest trochę powyginane bo ktoś ze złości jak falowało zaczął podginać i kilka lat popracowało tak o dziwo.
Gaźnik wyczyszczony luks, co doradzicie.





