logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Na podstawie jakich parametrów dobierać zabezpieczenia

freeman67 27 Wrz 2020 08:47 1938 9
REKLAMA
  • #1 18944932
    freeman67
    Poziom 9  
    Ocena: 1
    Witajcie.

Jestem zielony w temacie dobierania zabezpieczeń instalacji PV ale koniecznie chce się tego nauczyć.
    Czytałem mase materiałów i są podawane zabezpieczenia ale nigdzie nie widziałem konkretnego info o tym czemu taka wartość zabezpieczenia a nie inna. czemu taki wyłącznik a nie inny itp.

1. Kiedy T1 a kiedy T2 a kiedy T1 i T2?
    2. Od jakich parametrów paneli czy falownika zależy jakie wartości zabezpieczeń po stronie DC
    3. Od jakich parametrów paneli czy falownika zależy jakie wartości zabezpieczeń po stronie AC

Może też łatwiej będzie to zrobić na przykładzie konkretnym.
    Instalacja 6,3 kWp składającą się z 18 paneli Longi 350 (poniżej załącznik) 2 stringi. Falownik SOFAR 6.6KTL-X, oczywiście instalacja 3 fazowa. Brak instalacji odgromowej. Instalacja na dachu skośnym na południe.

Co jeżeli instalacja będzie 1 fazowa i falownik 1 fazowy?

Proszę Was o pomoc.
    Załączniki:
    • Karta_katalogowa_SOFARSOLAR_3_3__12KTL_X_PL (2).pdf (615.96 KB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
    • LR6-60OPH-350M BF - KARTA KATALOGOWA - PL(7) (3).pdf (3.1 MB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
  • REKLAMA
  • #2 18945007
    toolpusher
    Poziom 23  
    Ocena: 210
    Poczytaj tu:
    Link
  • REKLAMA
  • #4 18945157
    freeman67
    Poziom 9  
    Ok to trochę pomogło ale nadal nie wiem kiedy użyć zabezpieczenia do 1000v czy 600V Lbo kiedy 10A a kiedy 15A albo wyżej
  • #5 18945337
    3301
    Poziom 34  
    Ocena: 869
    freeman67 napisał:
    Ok to trochę pomogło ale nadal nie wiem kiedy użyć zabezpieczenia do 1000v czy 600V Lbo kiedy 10A a kiedy 15A albo wyżej