logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

[Rozwiązano] Buderus FC2520 - częste załączanie co 40 minut, nie reaguje na zmianę ustawień modulatora 18111

platnerz11 06 Paź 2020 19:11 1230 16
REKLAMA
  • #1 18962675
    platnerz11
    Poziom 6  
    Ocena: 25
    Dzień dobry
    Od jakiegoś czasu mój piec załącza się co 40 minut grzeję wodę do 80 stopni stygnie do ok 40 i tak cały czas .
    Kaloryfery zakręcone modulator mechaniczny 18111 ustawiony na minimalna temperaturę . Dioda na modulatorze świeci podczas załączenia pieca ale piec nie reaguje na zmianę ustawień temperatury pokrętłem. Piec napompowany 3 atmosfery pracuje bardzo cicho cały system odpowietrzony .
    Moje podejrzenia padają na modulator . Jestem laikiem także proszę w miarę możliwości o podpowiedz co mogę ewentualnie zrobić we własnym zakresie.
    Foto pieca i modulatora załączyłem
    Buderus FC2520 - częste załączanie co 40 minut, nie reaguje na zmianę ustawień modulatora 18111 Buderus FC2520 - częste załączanie co 40 minut, nie reaguje na zmianę ustawień modulatora 18111
  • REKLAMA
  • #2 18962686
    piracik
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Ocena: 1976
    Prawdopodobnie kapie gdzieś woda z kranu.
    Ciepła.
  • #3 18962696
    platnerz11
    Poziom 6  
    Woda nigdzie nie kapie
  • REKLAMA
  • #4 18962700
    piracik
    zakręć zawór na zimnej wodzie pod kotłem i zobacz czy nadal się włącza.
  • #5 18962773
    platnerz11
    Poziom 6  
    Buderus FC2520 - częste załączanie co 40 minut, nie reaguje na zmianę ustawień modulatora 18111

Dodałem foto od dołu zawory doprowadzające zimną wodę do pieca są dwa i są zakręcone korzystam z nich 1 raz w roku dopuszczając trochę wody do systemu .
    Czy to nie reagujący na kręcenie modulator nie jest problemem ?
  • REKLAMA
  • #6 18963611
    kz61
    Poziom 27  
    Ocena: 315
    piracik napisał: