logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Kawasaki LE 500 A - zamiana akumulatora i brak iskry

Tomson13 20 Paź 2020 18:36 933 6
REKLAMA
  • #1 18989871
    Tomson13
    Poziom 2  
    Witam rozładował mi się akumulator w Kawasaki LE 500 A bodajże 93 rok 2 cylindry, jestem zielony wiec wziąłem akumulator z auta i podłączyłem go do akumulatora w motocyklu, ale to nie spełniało roli, 24V chyba razem.
    Kawasaki LE 500 A - zamiana akumulatora i brak iskry
    Więc podłączyłem tylko samochodowy do motocykla i odpalił.
    Zgasiłem, poszedłem podpiąć akumulator z Kawasaki.
    Naładowany, kręcę i nic .
    Zdjąłem fajki ze świec i nie ma iskry mimo ze kręci stopka, centralna też złożona, dźwignię sprzęgła wciskam, patrzyłem też czy w tej puszeczce czarnej pod siedzeniem bezpieczniki są nie spalone, być może trochę na niego popadało, bo deszcz był w tym czasie.
    Gdzie szukać przyczyny i jak?
  • REKLAMA
  • #2 18990299
    jarekstryszawa
    Poziom 23  
    Ocena: 482
    Czyli podpiąłeś drugi akumulator 12V szeregowo?
  • REKLAMA
  • #4 18993686
    Tomson13
    Poziom 2  
    Tak zdjąłem fajki wlozylem swiece przyłożyłem do masy i nie ma iskry. Nie akumulator podlączyłem ++ -- co gorsza probowalem odpalić na prostowniku zapomnialem o tym napisać i slyszalem ze moglem coś przepalić
  • REKLAMA
  • REKLAMA
  • #6 18996043
    Tomson13
    Poziom 2  
    Po kolei a nie wiedzialem ze to ma znaczenie
  • #7 18996127
    cyborg39
    Poziom 29  
    Ocena: 546
    Przepraszam, dopiero spojrzałem w schemat, jednak w tym modelu nie ma to znaczenia - można sprawdzać po kolei, jednak należy pamiętać że trzeba drugi przewod WN zmasować bo inaczej można uszkodzić cewkę. Z tej przyczyny sensowniej jednak sprawdzać dwie od razu

Podsumowanie tematu

LABEL_AI_GENERATED