Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Mercedes actros mp2 blad mr 16721 oraz mr 1 3909

Norbert 1981 14 Nov 2020 07:44 5895 1
Texa Poland
  • #1
    Norbert 1981
    Level 15  
    Witam mam problem z actrosem 4141 euro5 2008r. Po odpaleniu pojawia się błąd mr 1 3909 potem gaśnie a w pamięci pokazuje drugi mr scr 1 6721 wyczytałem wstępnie że to coś z ad blue. Jeśli ktoś się orientuje to proszę o pomoc.
  • Texa Poland
  • Helpful post
    #2
    adam640
    Level 20  
    MERCEDES BENZ ACTROS, ATEGO, AXOR TRUCK LISTA KODÓW USTEREK
    LISTA KODÓW BŁĘDÓW JEDNOSTKI STERUJĄCEJ UKŁAD PRZECIWBLOKUJĄCY (ABS)
    mercedes-truck-fault-codes-1
    0160 Komunikacja między danymi w magistrali CAN samochodu ma błąd
    0162 Sygnał prędkości przez magistralę CAN z tachografu ma błąd
    0163 Bus IES-CAN: otwarta komunikacja
    0167 Brak sygnału CAN GS System (EPS) lub jest on nieprawidłowy
    Brak sygnału 0168 przez magistralę CAN z jednostki sterującej FR kontroli ruchu lub występuje błąd
    0169 Brak sygnału magistrali CAN z jednostki sterującej INS lub błąd
    1001 Wysokie napięcie na zacisku 15 (X1.18 / 7)
    1002 Zbyt niskie napięcie lub uszkodzony styk na zacisku 15
    1010 Układ przeciwblokujący ABS to uszkodzony sterownik
    1012 centrala sterująca ABS nieprawidłowo sparametryzowany układ przeciwblokujący ABS
    1029 Zadziałała kontrola przełączającego zaworu elektromagnetycznego
    1094 Różne rozmiary opon w samochodzie
    1102 Zbyt niskie napięcie lub uszkodzony styk na zacisku 30 X1 18/9
    1103 Zacisk 30, X1 jest otwarty 18/9
    1202 Zbyt niskie napięcie lub uszkodzony styk na zacisku 30 X1 18/8
    1203 Zacisk 30, X1 jest otwarty 18/8
    1602 Zbyt niskie napięcie lub uszkodzony styk na zacisku 31 X1 18/12
    1609 Zacisk 31, X1 jest otwarty 18/12
    1702 Zbyt niskie napięcie lub uszkodzony styk na zacisku 31 X1 18/11
    1709 Terminal 31, X1 jest otwarty 18/11
    2004 Blokada międzyosiowa: wyjście jest zwarte do masy
    2005 Blokowanie międzyosiowe: wyjście ma zwarty do pozytywnego
    2103 przyczepa wyłączona: wyjście jest otwarte
    2104 przyczepa wyłączona: wyjście jest zwarte do masy
    2105 przyczepa wyłączona: wyjście ma zwarcie do plusa
    2112 Wyjście „Blokowanie przyczepy” nieprawidłowo sparametryzowane
    3020 Zawór elektromagnetyczny ABS na prawej przedniej osi pękł na styku X3 9/8
    Zawór elektromagnetyczny ABS 3021 na prawej przedniej osi ma zwarcie do masy na styku X3 9/8
    Zawór elektromagnetyczny ABS 3022 na prawej przedniej osi ma zwarcie do plusa na styku X3 9/8
    3023 Zawór elektromagnetyczny ABS prawej przedniej osi pękł na styku X3 9/9
    3026 Zawór elektromagnetyczny ABS prawej przedniej osi pękł na styku X3 9/7
    Zawór elektromagnetyczny ABS 3027 na prawej przedniej osi ma zwarcie do masy na styku X3 9/7
    3028 Zawór elektromagnetyczny ABS na prawej przedniej osi ma zwarcie do plusa na styku X3 9/7
    Zawór elektromagnetyczny 3030 ABS na prawej przedniej osi ma mieszanie innej firmy
    3120 Zawór elektromagnetyczny ABS lewej przedniej osi pękł na styku X2 6/2
    3121 Zawór elektromagnetyczny ABS lewej przedniej osi ma zwarcie do masy na styku X2 6/2
    3122 Zawór elektromagnetyczny ABS na lewej przedniej osi ma zwarcie do plusa na styku X2 6/2
    3123 Zawór elektromagnetyczny ABS lewej przedniej osi pękł na styku X2 6/3
    3126 Zawór elektromagnetyczny ABS lewej przedniej osi pęknięty na styku X2 6/1
    3127 Zawór elektromagnetyczny ABS lewej przedniej osi ma zwarcie do masy na styku X2 6/1
    3128 Zawór elektromagnetyczny ABS lewej przedniej osi ma zwarcie do plusa na styku X2 6/1
    Zawór elektromagnetyczny 3130 ABS na przedniej osi ma lewą stronę pola
    Zawór elektromagnetyczny 3220 ABS na tylnej osi ma prawo zerwać styk X4 15/11
    Zawór elektromagnetyczny 3221 ABS na tylnej osi po prawej stronie jest zwarty do masy na styku X4 15/11
    Zawór elektromagnetyczny 3222 ABS na tylnej osi po prawej stronie ma zwarcie do plusa styku X4 15/11
    Zawór elektromagnetyczny 3223 ABS na tylnej osi ma prawo zerwać styk X4 15/12
    Zawór elektromagnetyczny 3226 ABS na tylnej osi ma prawo zerwać styk X4 15/10
    Zawór elektromagnetyczny 3227 ABS na tylnej osi po prawej stronie jest zwarty do masy na styku X4 15/10
    Zawór elektromagnetyczny 3228 ABS na tylnej osi po prawej stronie ma zwarcie do plusa styku X4 15/10
    Zawór elektromagnetyczny 3230 ABS z tyłu po prawej stronie pola ma
    Strona 2
    Zawór elektromagnetyczny 3320 ABS na tylnej osi pozostawił otwarty na styku X4 15/2
    Zawór elektromagnetyczny 3321 ABS na tylnej osi po lewej stronie ma zwarcie do masy na styku X4 15/2
    3322 Zawór elektromagnetyczny ABS na tylnej osi po lewej stronie ma zwarcie do plusa styku X4 15/2
    Zawór elektromagnetyczny 3323 ABS na tylnej osi pozostawił otwarty na styku X4 15/3
    3326 Elektrozawór ABS na tylnej osi pozostawił otwarty na styku X4 15/1
    3327 Zawór elektromagnetyczny ABS na tylnej osi po lewej stronie ma zwarcie do masy na styku X4 15/1
    3328 Zawór elektromagnetyczny ABS na tylnej osi po lewej stronie ma zwarcie do plusa styku X4 15/1
    Zawór elektromagnetyczny 3330 ABS z tyłu po lewej stronie pola ma
    3604 Elektrozawór ABS na prawej przedniej osi i na tylnej osi po lewej stronie ma zwarcie do masy na pinie 2
    3605 Elektrozawór ABS na prawej przedniej osi i na tylnej osi po lewej stronie ma zwarcie do plusa przy
    pin 2
    3704 Elektrozawór ABS na lewej przedniej osi i na tylnej osi po prawej stronie jest zwarcie do masy na pinie 2
    3705 Elektrozawór ABS na lewej przedniej osi i na tylnej osi po prawej stronie ma zwarcie do plusa przy
    pin 2
    3804 Zawór elektromagnetyczny ASR jest zwarty do masy
    3805 Zawór elektromagnetyczny ASR ma zwarcie do plusa
    3809 Zawór elektromagnetyczny ASR jest otwarty
    3812 Parametr Regulacja poślizgu ASR nieprawidłowa
    Zawór elektromagnetyczny 3830 ASR ma mieszanie innej firmy
    4040 Uszkodzony czujnik prędkości na prawej przedniej osi
    4041 Czujnik prędkości na prawej przedniej osi ma zwarcie do masy
    4042 Czujnik prędkości na prawej przedniej osi ma zwarcie do plusa
    4044 Czujnik prędkości na prawej przedniej osi ma błąd międzyzwojowy
    4045 Koło wirnikowe przedniej osi po prawej stronie ma usterkę
    4046 Czujnik prędkości na prawej przedniej osi emituje hałas (trzaski)
    4047 Koło biegunowe na przedniej osi po prawej stronie wibracji w twardym miejscu
    4048 Czujnik prędkości na prawej przedniej osi ma szczelinę powietrzną
    4140 Uszkodzony czujnik prędkości lewej przedniej osi
    4141 Czujnik prędkości na lewej przedniej osi ma zwarcie do masy
    4142 Czujnik prędkości na lewej przedniej osi ma zwarcie do plusa
    4144 Czujnik prędkości na lewej przedniej osi ma błąd między zwrotem
    4145 Koło biegunowe przedniej osi po lewej stronie ma usterkę
    4146 Czujnik prędkości na lewej przedniej osi generuje hałas (trzaski)
    4147 Koło biegunowe na przedniej osi po lewej stronie zwija się w stałym miejscu
    4148 Czujnik prędkości na lewej przedniej osi ma szczelinę powietrzną
    4240 Uszkodzony czujnik prędkości prawej tylnej osi
    4241 Czujnik prędkości na prawej tylnej osi ma zwarcie do masy
    4242 Czujnik prędkości na prawej tylnej osi ma zwarcie do plusa
    4244 Czujnik prędkości na prawej tylnej osi ma błąd pośredni
    4245 Koło biegunowe tylnej osi po prawej stronie ma usterkę
    4246 Czujnik prędkości na prawej tylnej osi wytwarza hałas (trzaski)
    4247 Koło biegunowe z tyłu po prawej stronie toczy się w twardym miejscu
    4248 Czujnik prędkości na prawej tylnej osi ma szczelinę powietrzną
    4340 Uszkodzony czujnik prędkości lewej tylnej osi
    4341 Czujnik prędkości na lewej tylnej osi ma zwarcie do masy
    4342 Czujnik prędkości na lewej tylnej osi ma zwarcie do plusa
    4344 Czujnik prędkości na lewej tylnej osi ma błąd międzyzwojowy
    4345 Koło biegunowe tylnej osi po lewej stronie ma usterkę
    4346 Czujnik prędkości na lewej tylnej osi wytwarza hałas (trzaski)
    4347 Koło wirnikowe tylnej osi po lewej stronie zwija się w stałym miejscu
    4348 Czujnik prędkości na lewej tylnej osi ma szczelinę powietrzną
    ZARZĄDZANIE LISTĄ KODÓW JEDNOSTEK SYSTEM ZARZĄDZANIA SILNIKIEM (MR)
    MR 0101 - łącze CAN-L do uszkodzonego FR
    MR 0102 - nieprawidłowe dane z jednostki sterującej FR (sterowanie ruchem)
    Strona 3
    MR 0104 - Połączenie CAN z wadliwym FR
    MR 0149 - Błąd parametryzacji CAN
    MR 0204 - Przewód CAN-High do ramy modułu SCR (Euro 4 lub Euro 5) jest uszkodzony.
    MR 0308 - czujnik położenia wału korbowego, zwarcie do masy
    MR 0309 - czujnik położenia wału korbowego, przerwa w obwodzie
    MR 0310 - czujnik położenia wału korbowego: sygnał za słaby
    MR 0311 - czujnik położenia wału korbowego: nieprawidłowa synchronizacja sygnałów wału korbowego i wałka rozrządu.
    MR 0312 - czujnik położenia wału korbowego: brak sygnału
    MR 0313 - czujnik położenia wału korbowego: zła polaryzacja.
    MR 0408 - Czujnik położenia wałka rozrządu, zwarcie do masy
    MR 0409 - Czujnik położenia wałka rozrządu, przerwa w obwodzie
    MR 0412 - czujnik położenia wałka rozrządu: brak sygnału
    MR 0413 - czujnik położenia wałka rozrządu: zła polaryzacja
    MR 0530 - Przekroczenie prędkości
    MR 0612 - Brak sygnału „prędkość wentylatora”.
    MR 0631 - Zbyt niska prędkość wentylatora.
    MR 0722 - po zbyt wysokiej temperaturze katalizatora.
    MR 0782 - Brak katalizatora.
    MR 0788 - zanim temperatura katalizatora jest zbyt wysoka (przekroczenie progu 1).
    MR 0789 - zanim temperatura katalizatora jest zbyt wysoka (przekroczenie progu 2).
    MR 0797 - zanim temperatura katalizatora będzie zbyt wysoka (zmniejszona moc silnika).
    MR 0815 - czujnik temperatury przed katalizatorem to przerwa w obwodzie lub zwarcie do plusa.
    MR 0816 - czujnik temperatury przed katalizatorem ma zwarcie do masy.
    MR 0915 - Czujnik temperatury za katalizatorem ma przerwę w obwodzie lub zwarcie do plusa.
    MR 0916 - Czujnik temperatury za katalizatorem ma zwarcie do masy.
    MR 1015 - czujnik temperatury oleju przekroczył zakres pomiarowy (zwarcie do plusa, przerwa w obwodzie).
    MR 1016 - czujnik temperatury oleju nie osiągnął minimalnej wartości zakresu pomiarowego (zwarcie do
    ziemia).
    MR 1115 - Czujnik temperatury paliwa przekroczył zakres pomiarowy (zwarcie do plusa, przerwa w obwodzie).
    MR 1116 - Czujnik temperatury paliwa nie osiągnął minimalnej wartości zakresu pomiarowego (zwarcie do
    ziemia).
    MR 1215 - Połączony czujnik ciśnienia doładowania i temperatury powietrza doładowującego: czujnik temperatury, temp
    przekroczenie zakresu pomiarowego (zwarcie do plusa, przerwa w obwodzie)
    MR 1216 - Połączony czujnik „ciśnienie doładowania i temperatura powietrza doładowującego”: czujnik temperatury to
    nie osiągnął co najmniej zakresu pomiarowego (zwarcie do masy)
    MR 1315 - Czujnik ciśnienia atmosferycznego, przekroczony zakres pomiarowy (zwarcie do plusa, przerwa w obwodzie).
    MR 1316 - Czujnik ciśnienia atmosferycznego nie osiągnął minimalnej wartości zakresu pomiarowego (krótki
    do ziemi).
    MR 1415 - Połączony czujnik ciśnienia doładowania i temperatury powietrza doładowującego: czujnik ciśnienia, ciśnienie doładowania
    przekroczenie zakresu pomiarowego (zwarcie do plusa, przerwa w obwodzie)
    MR 1416 - Połączony czujnik „ciśnienie doładowania i temperatura powietrza doładowującego”: czujnik ciśnienia nie
    osiągnąć minimalny zakres pomiarowy (zwarty do masy)
    MR 1417 - Połączony czujnik ciśnienia doładowania i temperatury powietrza doładowującego: czujnik ciśnienia, ciśnienie doładowania
    zmierzona wartość jest nieprawidłowa
    MR 1515 - czujnik, zakres pomiarowy przekroczony temperatura płynu chłodzącego (zwarcie do plusa, obwód
    złamać).
    MR 1516 - czujnik temperatury płynu chłodzącego nie osiągnął minimalnej wartości zakresu pomiarowego (zwarcie do
    ziemia).
    MR 1615 - czujnik ciśnienia oleju, przekroczenie zakresu pomiarowego (zwarcie do plusa, przerwa w obwodzie).
    MR 1616 - Presostat oleju nie osiągnął minimalnej wartości zakresu pomiarowego (zwarcie do masy).
    MR 1617 - czujnik ciśnienia oleju, zmierzona wartość jest nieważna
    MR 1715 - Combined Active przekroczył zakres pomiarowy
    MR 1716 - Combined Active osiągnij minimalny zakres pomiarowy
    MR 1717 - Połączony Nieprawdopodobny sygnał aktywny
    MR 1818 - Obwód rozładowania jest uszkodzony
    MR 1820 - Przekroczono ciśnienie doładowania
    Strona 4
    MR 1822 - Przekroczona temperatura powietrza doładowującego
    MR 1873 - Prędkość turbosprężarki jest naruszeniem ruchu jednostajnego.
    MR 1874 - Odchylenie nastawy regulacji ciśnienia powietrza doładowującego jest za wysokie.
    MR 1876 - ciśnienie doładowania dla trybu hamowania nie wystarcza.
    MR 1878 - Obwód rozładowania jest uszkodzony
    MR 1917 - Zmierzona wartość czujnika ciśnienia paliwa jest nieprawidłowa.
    MR 2017 - Zmierzona wartość czujnika ciśnienia oleju jest nieprawidłowa.
    MR 2020 - Ciśnienie oleju jest za niskie.
    MR 2021 - Ciśnienie oleju jest za niskie.
    MR 2026 - Poziom oleju silnikowego jest za wysoki lub za niski.
    MR 2122 - temperatura płynu chłodzącego jest za wysoka.
    MR 2219 - zacisk MR 15 jednostki sterującej lub FR ma przerwę w obwodzie.
    MR 2319 - zacisk MR 50 jednostki sterującej lub FR ma przerwę w obwodzie.
    MR 2415 - Czujnik różnicy ciśnień paliwa ma przerwę w obwodzie.
    MR 2416 - Czujnik różnicy ciśnień paliwa ma masę zwartą do dodatniej.
    MR 2509 - czujnik poziomu oleju: przerwa w obwodzie
    MR 2515 - zwarcie czujnika poziomu oleju na plus, przekroczony zakres pomiarowy
    MR 2516 - czujnik poziomu oleju, zwarcie do masy, nie osiągnął minimalnego zakresu pomiarowego
    MR 2517 - czujnik poziomu oleju: zmierzona wartość jest nieważna
    MR 2612 - czujnik prędkości turbosprężarki to przerwa w obwodzie, zwarcie do masy, zwarcie do plusa.
    MR 2615 - czujnik prędkości turbosprężarki jest zwarty do plusa, przerwa w obwodzie.
    MR 2616 - czujnik prędkości turbosprężarki jest zwarty do masy.
    MR 2712 - brak sygnału prędkości generatora (przekroczenie limitu czasu). Lub czujnik prędkości turbosprężarki jest przerwany,
    zwarty do masy, zwarty do plusa (turbosprężarka 2).
    MR 2804 - Czujnik NOx to naruszenie wiązań.
    MR 2815 - Czujnik NOx ma zwarcie do plusa, przerwa w obwodzie.
    MR 2816 - Czujnik NOx ma zwarcie do masy.
    MR 2971 - zbyt duża emisja tlenków azotu (przekroczenie 1 progu)
    MR 2972 ​​- zbyt duża emisja tlenków azotu (przekroczenie 2 progów)
    MR 3015 - czujnik ciśnienia paliwa, przekroczenie zakresu pomiarowego (zwarcie do plusa, przerwa w obwodzie)
    MR 3016 - czujnik ciśnienia paliwa, nie osiągnie minimalnego zakresu pomiarowego (zwarcie do masy)
    MR 3115 - czujnik temperatury 2 ma obwody szczeliny powietrza doładowującego.
    MR 3116 - Zwarcie w czujniku temperatury 2 powietrza doładowującego.
    MR 3215 - Temperatura czujnika EGR ma nieciągłość obwodów.
    MR 3216 - Zwarcie w czujniku temperatury układu recyrkulacji spalin.
    MR 3332 - czujnik recyrkulacji spalin: wartość poza zakresem.
    MR 3415 - czujnik wilgotności ma zwarcie do plusa, przerwa w obwodzie.
    MR 3416 - czujnik wilgotności ma zwarcie do masy.
    MR 3515 - czujnik temperatury powietrza ma zwarcie do plusa, przerwa w obwodzie.
    MR 3516 - czujnik temperatury powietrza ma zwarcie do masy.
    MR 3604 - Brak komunikatu CAN „Temperatura”.
    MR 3617 - zmierzona wartość czujnika temperatury otoczenia jest nieprawidłowa.
    MR 3706 - Zawór zawierający sprężone powietrze SCR ma zwarcie do masy.
    MR 3707 - SCR przełączający zawór sprężonego powietrza ma zwarcie do plusa.
    MR 3709 - Zawór zawierający sprężone powietrze SCR ma przerwę w obwodzie.
    MR 3817 - Zmierzone wartości czujników temperatury na zawodnym katalizatorze.
    MR 3906 - Pompa AdBlue ma zwarcie do masy.
    MR 3907 - Pompa AdBlue ma zwarcie do plusa.
    MR 3909 - Pompa AdBlue jest przerywana.
    MR 4024 - Błąd wewnętrzny w jednostce sterującej
    MR 4034 - Błąd wewnętrzny w jednostce sterującej
    MR 4035 - Błąd wewnętrzny w jednostce sterującej
    MR 4036 - Błąd wewnętrzny w jednostce sterującej
    MR 4037 - Błąd wewnętrzny w jednostce sterującej
    MR 4038 - Błąd wewnętrzny w jednostce sterującej
    MR 4039 - usterka sterowania rozrusznikiem (stopień wyjściowy)
    Strona 5
    MR 4040 - Błąd wewnętrzny w jednostce sterującej
    MR 4041 - Błąd wewnętrzny w jednostce sterującej
    MR 4047 - Błąd wewnętrzny w jednostce sterującej
    MR 4048 - Błąd wewnętrzny w jednostce sterującej
    MR 4049 - Nieprawidłowa parametryzacja zaworów proporcjonalnych
    MR 4050 - Błąd wewnętrzny w jednostce sterującej
    MR 4051 - Błąd wewnętrzny w jednostce sterującej
    MR 4052 - Błąd wewnętrzny w jednostce sterującej
    MR 4053 - Błąd wewnętrzny w jednostce sterującej
    MR 4054 - Błąd wewnętrzny w jednostce sterującej
    MR 4056 - Błąd wewnętrzny w jednostce sterującej
    MR 4058 - Zmieniono blok danych MR regulujący jednostkę sterującą silnika (PLD).
    MR 4092 - Błąd wewnętrzny w jednostce sterującej
    MR 4149 - Nieprawidłowo sparametryzowany hamulec silnikowy.
    MR 4200 - Zawór proporcjonalny 5 ma zwarcie do plusa.
    MR 4201 - zawór proporcjonalny 5 ma zwarcie do masy.
    MR 4202 - zawór proporcjonalny 7 ma zwarcie do masy.
    MR 4203 - Zawór proporcjonalny 7 to przerwa w obwodzie.
    MR 4204 - zawór proporcjonalny 7 ma zwarcie do plusa.
    MR 4205 - Czujnik położenia przepustnicy ma zwarcie do plusa, przerwa w obwodzie.
    MR 4206 - Czujnik położenia przepustnicy ma zwarcie do masy.
    MR 4207 - czujnik temperatury do katalizatora utleniania oleju napędowego ma zwarcie do plusa, przerwa w obwodzie.
    MR 4208 - czujnik temperatury do katalizatora utleniania oleju napędowego ma zwarcie do masy.
    MR 4209 - Czujnik temperatury katalizatora utleniania oleju napędowego ma zwarcie do plusa, przerwa w obwodzie.
    MR 4210 - Czujnik temperatury katalizatora utleniania oleju napędowego ma zwarcie do masy.
    MR 4211 - czujnik różnicy ciśnień przed filtrem cząstek stałych ma zwarcie do plusa, przerwa w obwodzie.
    MR 4212 - czujnik różnicy ciśnień przed filtrem cząstek stałych ma zwarcie do masy.
    MR 4213 - czujnik różnicy ciśnień dla filtra cząstek stałych ma zwarcie do obwodu dodatniego
    złamać.
    MR 4214 - czujnik różnicy ciśnień dla filtra cząstek stałych ma zwarcie do masy.
    MR 4215 - Za duża różnica ciśnień w filtrze cząstek stałych.
    MR 4216 - Różnica ciśnień w filtrze cząstek stałych jest za mała.
    MR 4217 - regulacja odchylenia przepustnicy jest zbyt duża.
    MR 4218 - Nie udało się ustawić przepustnicy.
    MR 4219 - Dyfuzor w dozowniku AdBlue jest zatkany.
    MR 4220 - dozownik zabrudzony
    MR 4221 - ogrzewanie nawiewnika posiada przerwę w obwodzie.
    MR 4222 - ogrzewanie nawiewnika ma zwarcie do masy.
    MR 4223 - ogrzewanie nawiewnika ma zwarcie do plusa.
    MR 4224 - Błąd wewnętrzny w jednostce sterującej
    MR 4225 - zawór proporcjonalny 1 ma szereg od zwarć do dodatnich.
    MR 4226 - Zawór proporcjonalny numer 1 ma zwarcie do masy.
    MR 4227 - Błąd wewnętrzny w jednostce sterującej
    MR 4228 - Brak elementów SORT.
    MR 4229 - Wartość mierzona czujników temperatury SORT (para A) jest niepewna.
    MR 4230 - Wartość mierzona SORTUJ czujniki temperatury (para B) zawodne.
    MR 4231 - Filtr cząstek stałych nie jest zainstalowany.
    MR 4232 - Zmierzona wartość czujnika różnicy ciśnień przed filtrem cząstek stałych jest niepewna.
    MR 4233 - Zmierzona wartość czujnika różnicy ciśnień za filtrem cząstek stałych jest niepewna.
    MR 4234 - zbyt duża emisja tlenków azotu z nieznanej przyczyny (przekroczenie 2 wartości progowych)
    MR 4235 - zbyt duża emisja tlenków azotu z powodu niskiej jakości AdBlue
    MR 4236 - Zbyt wysoka zawartość tlenków azotu vfros z powodu niewystarczającego dozowania AdBlue
    MR 4237 - wartość zmierzona czujnika NOx jest niepewna.
    MR 4238 - Temperatura w filtrze cząstek stałych jest zbyt niska.
    MR 4239 - Zespół czujnika 1 w jednostce sterującej MR ma zwarcie.
    MR 4240 - Zespół czujnika 2 w jednostce sterującej MR ma zwarcie.
    Strona 6
    MR 4241 - Jednostka czujnika 1 w module SCR na ramie ma zamknięcie.
    MR 4242 - Zespół czujnika 2 w module SCR na ramie ma zamknięcie.
    MR 4243 - Jednostka czujnika 3 w module SCR na ramie ma zamknięcie.
    MR 4244 - Awaria czujnika NOx
    MR 4245 - Wadliwa jednostka strukturalna „czujnika NOx”.
    MR 4246 - Zbyt duże początkowe uwalnianie tlenku azotu
    MR 4247 - Wadliwy konstruktywny węzeł „katalizatora”.
    MR 4248 - Słaba jakość lub niewystarczające dozowanie AdBlue AdBlue
    MR 4249 - zbyt duża emisja tlenków azotu
    MR 4415 - czujnik różnicy ciśnień przed filtrem cząstek stałych ma zwarcie do plusa, przerwa w obwodzie.
    MR 4416 - czujnik różnicy ciśnień przed filtrem cząstek stałych ma zwarcie do masy.
    MR 4805 - Pompa-dysza numer 1 ma zwarty do pozytywnego.
    MR 4806 - Dysze pompy powrotnej numer 1 mają zwarcie do masy.
    MR 4905 - Pompka-dysza 2 ma szereg od zwarć do dodatnich.
    MR 4906 - Powrót pompowtryskiwacza nr 2 ma zwarcie do masy.
    MR 5026 - Pompowtryskiwacz cylinder 1: Zawór nie otwiera się
    MR 5027 - Pompowtryskiwacz cylinder 1: zarządzanie usterkami
    MR 5028 - Pompowtryskiwacz cylinder 1: zwarcie
    MR 5126 - Pompowtryskiwacz cylinder 2: Zawór nie otwiera się
    MR 5127 - Pompowtryskiwacz cylinder 2: usterka sterowania
    MR 5128 - zwarcie pompa-wtryskiwacz 2
    MR 5226 - Pompowtryskiwacz cylinder 3: Zawór nie otwiera się
    MR 5227 - Pompowtryskiwacz cylinder 3: zarządzanie usterkami
    MR 5228 - Pompowtryskiwacz cylinder 3: zwarcie
    MR 5326 - Pompowtryskiwacz cylinder 4: Zawór nie otwiera się
    MR 5327 - Pompowtryskiwacz cylinder 4: zarządzanie usterkami
    MR 5328 - Zwarcie wtryskiwacza 4 pompy cylindra
    MR 5426 - Pompowtryskiwacz cylinder 5: Zawór nie otwiera się
    MR 5427 - Pompowtryskiwacz cylinder 5: zarządzanie usterkami
    MR 5428 - Pompowtryskiwacz cylinder 5: zwarcie
    MR 5526 - Pompowtryskiwacz cylinder 6: Zawór nie otwiera się
    MR 5527 - Pompowtryskiwacz cylindra 6: usterka sterowania
    MR 5528 - Pompowtryskiwacz cylinder 6: zwarcie
    MR 5626 - Pompowtryskiwacz cylinder 7: Zawór nie otwiera się
    MR 5627 - Wtryskiwacz cylindra pompy 7: usterka sterowania
    MR 5628 - Pompowtryskiwacz cylinder 7: zwarcie
    MR 5726 - Pompowtryskiwacz cylinder 8: Zawór nie otwiera się
    MR 5727 - Pompowtryskiwacz cylinder 8: zarządzanie usterkami
    MR 5728 - Pompowtryskiwacz cylinder 8: zwarcie
    MR 5806 - Rura grzewcza AdBlue ma zwarcie do masy.
    MR 5807 - Rura grzewcza AdBlue ma zwarcie do plusa.
    MR 5809 - Rura grzewcza AdBlue ma przerwę w obwodzie.
    MR 5869 - Rura grzewcza AdBlue jest uszkodzona.
    MR 5906 - Elektrozawór do ogrzewania zbiornika AdBlue ma zwarcie do masy.
    MR 5907 - Elektrozawór do ogrzewania zbiornika AdBlue ma zwarcie do plusa.
    MR 5909 - Magnetyczny zawór ogrzewania AdBlue ma obwody szczelinowe.
    MR 5969 - Uszkodzony zawór podgrzewający zbiornik AdBlue.
    MR 6015 - Czujnik poziomu AdBlue ma zwarcie do plusa, przerwa w obwodzie.
    MR 6016 - Czujnik poziomu AdBlue ma zwarcie do masy.
    MR 6029 - Poziom napełnienia zbiornika AdBlue jest zbyt niski.
    MR 6115 - Czujnik temperatury zbiornika AdBlue ma zwarcie do plusa, przerwa w obwodzie.
    MR 6116 - Czujnik temperatury zbiornika AdBlue jest zwarty do masy.
    MR 6169 - Czujnik „Szybkość napełniania / temperatura zbiornika AdBlue” jest uszkodzony.
    MR 6293 - Błąd wewnętrzny w module SCR na ramie
    MR 6327 - Uszkodzenie lampy OBD aktywacji.
    MR 6409 - kołnierz grzewczy ma obwody szczelinowe.
    Strona 7
    MR 6432 - Problem z podgrzewanym kołnierzem
    MR 6506 - Diagnostyczny przewód rozdzielający ma zwarcie do masy.
    MR 6564 - Separator kabla diagnostycznego ma przerwę w obwodzie lub zwarcie do plusa.
    MR 6678 - zawór recyrkulacji spalin uszkodzony.
    MR 6679 - Różnica temperatur między spalinami a płynem chłodzącym jest zawodna.
    MR 6720 - Ciśnienie AdBlue jest zbyt wysokie.
    MR 6721 - Ciśnienie AdBlue jest za niskie.
    MR 6770 - Zbyt mały spadek ciśnienia AdBlue przy pracy pompy.
    MR 6777 - Pobór prądu pompy AdBlue jest zbyt wysoki.
    MR 6820 - SCR Ciśnienie sprężonego powietrza jest zbyt wysokie.
    MR 6821 - Ciśnienie sprężonego powietrza jest za niskie SCR.
    MR 6883 - Uszkodzony system sprężonego powietrza Air Supply SCR.
    MR 6949 - błąd parametryzacji
    MR 6994 - układ oczyszczania spalin jest wyłączony, a program diagnostyczny jest aktywny
    MR 6995 - układ oczyszczania spalin jest wyłączony, a program diagnostyczny jest aktywny
    MR 7006 - Zawór proporcjonalny 1 ma zwarcie do masy.
    MR 7007 - zawór proporcjonalny 1 ma zwarcie do plusa.
    MR 7009 - zawór proporcjonalny 1 ma przerwę obwodu.
    MR 7106 - Zawór elektromagnetyczny 3: Stopień wentylatora 1 ma zwarcie do masy.
    MR 7107 - zawór proporcjonalny 3 ma zwarcie do plusa.
    MR 7109 - Zawór elektromagnetyczny 3: Stopień wentylatora 1 to przerwa w obwodzie.
    MR 7112 - Zawór elektromagnetyczny 3: Zwiększa napęd wentylatora - brak prędkości wentylatora
    MR 7206 - Zawór elektromagnetyczny 4: Stopień wentylatora 2 jest zwarty do masy.
    MR 7207 - zawór proporcjonalny 4 ma zwarcie do plusa.
    MR 7209 - Zawór elektromagnetyczny 4: Stopień wentylatora 2 to przerwa w obwodzie.
    MR 7305 - Zawór elektromagnetyczny 2: zawór dekompresyjny hamulca ma zwarcie do plusa.
    MR 7306 - Zawór elektromagnetyczny 2: zawór dekompresyjny hamulca ma zwarcie do masy.
    MR 7307 - zawór proporcjonalny 2 ma zwarcie do plusa.
    MR 7309 - zawór proporcjonalny 2 ma przerwę w obwodzie.
    MR 7317 - Elektrozawór 2: zawór dekompresyjny hamulca ma przerwę lub zwarcie do masy.
    LISTA KODÓW USTEREK JEDNOSTKI STERUJĄCEJ SYSTEMEM OGRZEWANIA (HZR)
    0101 Czujnik wewnętrzny jest zwarty do masy
    0103 Czujnik wewnętrzny ma zwarcie do obwodu dodatniego lub przerwanego
    0201 Czujnik zewnętrzny ma zwarcie do masy
    0203 Czujnik zewnętrzny ma zwarcie do obwodu plusa lub przerwy
    Cewka czujnika 0301 ma zwarcie do masy
    Cewka czujnika 0303 ma zwarcie do obwodu dodatniego lub otwartego
    0402 zawór ogrzewania ma zwarcie do masy
    Zawór ogrzewania 0404 ma zwarcie do obwodu dodatniego lub przerwę
    Czujnik parownika 0501 ma zwarcie do masy
    Czujnik parownika 0503 ma zwarcie do obwodu dodatniego lub otwartego
    Sprzęgło sprężarki 0604 ma zwarcie do obwodu dodatniego lub otwartego