logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Różnicówka,gwiazda trójkąt:-( Nic nie wiem Pomocy!

arur 16 Paź 2005 11:47 10217 14
  • #1 1902637
    arur
    Poziom 16  
    Ocena: 3
    Witam!!!

Mam wielki problem na jutro musze umiec i rozumiec polączenia: Różnicówka,gwiazda trójkąt a nic z tego nie rozumiem czytalem i szukalem ale nic nie rozumiem:-( Blagam o wytlumaczenie i o schemat albo gdzie moge to znalesc!

Prosze o pomoc blagam! Arur
  • Pomocny post
    #2 1902673
    Darkoe
    Poziom 19  
    Ocena: 37
    Witam.Bardziej sprecyzuj co nie rozumiesz?
  • #3 1902682
    arur
    Poziom 16  
    Nie moge znalesc prostego schemat:-( W ogole jestem laikiem jesli chodzi o wysokie napiecia:-(
  • #4 1902692
    Aleksander_01
    Poziom 43  
    Ocena: 3456
    Witam
    Rysunek dużo wyjaśni.
    Przy połączeniu odbiornika w Δ, przewodu N nie podłączasz (nie ma gdzie) a do obudowy podłączasz przewód ochronny PE.

Przy γ przewód N podłączasz pod odpowiedni zacisk (muszą być napięcia fazowe), a przewód ochronny PE do obudowy.

Pozdrawiam
    Załączniki:
    • Różnicówka,gwiazda trójkąt:-( Nic nie wiem Pomocy! róż.gw.tr..jpg (20.71 KB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
  • #5 1902698
    arur
    Poziom 16  
    Ale co daje nam podlaczenie w trojka albo gwiazde albo trojkat gwiazda?

Przepraszam jesli zadaje glupie pytania wiem ze mozna tego poszukac na elektrodzie ale kazdy pisze o czym innym a ja nie wiem co do czego jest i po co sie to stosuje:-(

Beda punkty jak ktos mi pomoze...
  • #6 1902710
    Aleksander_01
    Poziom 43  
    [quote="arur"]Ale co daje nam podlaczenie w trojka albo gwiazde albo trojkat gwiazda?

quote]
    Daje zmianę mocy, np silnik trójfazowy przy przełączeniu z gwiazdy na trójkąt jego moc wzrasta trzykrotnie.
  • #7 1902741
    Konto nie istnieje
    Konto nie istnieje  
  • #8 1902756
    Aleksander_01
    Poziom 43