logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Dobór zewnętrznych głośników do gramofonu MUSTANG LP ION - Magnat Monitor Supreme 102

Antril 23 Lut 2021 16:35 936 5
REKLAMA
  • #1 19277133
    Antril
    Poziom 2  
    Ocena: 3
    Witam,
    Jestem totalnym laikiem w dziedzinie audio więc z góry przepraszam jeśli ten post będzie dla większości debilny.

Kupiłam na prezent komuś Gramofon MUSTANG LP ION

Chciałabym dokupić zewnętrzne głośniki niestety kompletnie się nie znam i nie wiem czy wybrane przeze mnie będzie szło podłączyć bezpośrednio pod gramofon.

Np takie : Magnat Monitor Supreme 102

Jeśli nie to czy w ogóle idzie i jaki typ głośników szukać.
    Będę wdzięczna za pomoc.

Pozdrawiam
    (jeśli to złe miejsce na temat to proszę o przeniesienie)
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #2 19277579
    Konto nie istnieje
    Poziom 1  
  • REKLAMA
  • #3 19277664
    Antril
    Poziom 2  
    Ocena: 3
    Dzięki wielkie za info. Widzicie jak zobaczyłam że gramofon ma niby wzmacniacz wbudowany założyłam że głośniki mogą być tamte które opisałam i bym się zdziwiła.

Ja wiem, że ten MUSTANG to raczej zabawka jest ale chciałam coś dokupić do lepszego dźwięku.

W przyszłości planuje jakiś poważniejszy gramofon ale to raczej kwestia ok 2 lat.

Czy uda się dokupić jakieś przyszłościowe głośniki aktywne do 1000zl lub jeśli to zbyt mała kwota to czy możecie polecić coś rozsądnego z myślą o przyszłym lepszym sprzęcie?
  • REKLAMA
  • #4 19277741
    Konto nie istnieje
    Poziom 1  
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #5 19277800
    sunrise84
    Poziom 42  
    Ocena: 876
    PRESONUS ERIS E5 - 878zł
    https://supersound.pl/presonus-eris-e5-para-aktywnych-monitorow

Już parę osób z tego forum za moim poleceniem zakupiło sprzęt firmy Presonus i są zadowoleni.
    Dla przykładu:
    https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3779147.html

Dodano po 2 [minuty]: