Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

CANON NP 6012 zacięcia na rejestracji

RAFX 28 Oct 2005 19:56 1527 9
    RAFX
    Level 11  
    Witam

Mam problem z kopiarką Canon NP 6012. Przy kopiarkach robię już parę lat ale jeśli chodzi o Canona nie mam doświadczenia. Jest to maszyna znajomego i poprosił mnie o pomoc.
    Problem polega na tym że podczas pobierania papieru czy to z podajnika ręcznego czy to z szuflady kartka zacina się na rejestracji. Problem występuje za każdą próbą kopiowania. Obejrzałem rejestracje dokładnie i nie widziałem nic co mogło by przeszkadzać. Gdy kopiarka jest otwarta to przez rejestracje papier przechodzi bez problemów. Kartka zagina się między czarną klapką na rejestracji a gumowymi rolkami tuż pod tuż pod tą klapką. Ewidentnie zacięcie jest spowodowane przez zagięcie lewego rogu kartki przez który na rejestracji jest koszony papier. Kopiarka ma 49 000 kopii.

Proszę o POMOC.
    markus_gda
    Level 12  
    witam
    znany problem, sprawdz swietlowke musi byc nadpalona, jesli jest to ja wymien, pomoze - ale nie mozesz sie pomylic stronami napis thosiba od strony zasilacza ( toshiba robi te swietlowy dla canona), wyczysc styki najlepiej jakims alkocholem - powodzenia!!!!
    xawier
    Level 29