logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Do jakiego auta można zamontować silnik z Vectry C

Volkswagen1992 16 Paź 2021 16:57 534 13
REKLAMA
  • #1 19659248
    Volkswagen1992
    Poziom 2  
    Witam. Wiem że moje pytanie może być całkowicie absurdalne ale to z racji tego że jestem całkowicie zielony w temacie o który chce zapytać. Więc sprawa wygląda tak, mam Vectrę c w kombi 2.0, 150km, 2006rok. Autko ogólnie mogę pochwalić ale 5 lat pracowało na budowie i jest w takim stanie że nie opłaca się go dalej naprawiać, do marca ma przegląd później jedzie na złom. I teraz sprawa taka że w 2016 miał wstawiony nowy (dla tego auta nowy) silnik który do dzisiaj razem ze skrzynią biegów jest absolutna igła i co też dla mnie ważne średnie spalanie 5l przy budzie 1700kg. No i przechodząc do sedna ojciec ma Golfa III, który waży zaledwie tonę i pomyślałem sobie że może by dało radę ten silnik tam przełożyć? Myślę że przełożyło by się to znacząco na spalanie etc. Proszę mi powiedzieć czy jest jakiś sens to robić, czy ogólnie da radę? I jeżeli jest taka opcja to przede wszystkim wszystko legalnie.

Golfa III Vento Hatchback - Co to za auto?
    Poprawiłem.
    Reg. 3.1.13. Dbaj o poprawność językową i zachowuj zasady netykiety. Nie wysyłaj wiadomości z których trudno wywnioskować co ich autor chciał przekazać.
    Mod.[CameR]
  • REKLAMA
  • #2 19660128
    bubu1769
    Poziom 43  
    Ocena: 2357
    Da radę takie coś zrobić.
    Czy jest sens? Średnio, pod względem złożoności i kosztów.
    Żeby wszystko było legalnie musiał byś później udać się do wydziału komunikacji i zmienić pojemność silnika w dowodzie.
  • REKLAMA
  • #3 19660141
    robokop
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Ocena: 6351