logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Ogrzewanie podłogowe, cześć podłogi nie grzeje .

prze1mek 30 Lis 2021 22:46 1053 10
REKLAMA
  • #1 19738463
    prze1mek
    Poziom 1  
    Dzień dobry , Panowie na początku zacznę od tego , ze jestem kompletnym laikiem w tych sprawach . Mieszkanie kupione od dewelopera 2 lata temu . Od początku zauważyłem , ze nie grzeje równo podłoga , wcześniej się tym nie interesowałem bo myślałem, ze może to normalne. Zweryfikowałem każdy termostat i każdy daje ciepło oprócz jednego . Dodatkowo sprawdziłem czy pobiera mi gaz kiedy jest on odkręcony na full - nie pobiera , sprawdziłem po liczniku . Czy jestem w stanie jakoś to samodzielnie poprawić? Załączam zdjęcie , jak to u mnie wyglada .
    Załączniki:
    • Ogrzewanie podłogowe, cześć podłogi nie grzeje . AB3718E8-6891-4D2F-B8A3-A26BD2FBE04A.jpeg (975.09 KB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
  • REKLAMA
  • #2 19738752
    Zutket
    Poziom 36  
    Ocena: 1045
    prze1mek napisał:
    Dzień dobry, ...Zweryfikowałem każdy termostat i każdy daje ciepło oprócz jednego .
    A na czym polegało to ,,zweryfikowanie" termostatu :?: Na początek proponuję całkowicie zdjęcie termostatu z pętli którą masz problem i sprawdzić, czy zacznie grzać całą mocą. Być może jest uszkodzony termostat, a być może będzie potrzeba wyregulowania przepływu w pozostałych pętlach.
  • REKLAMA
  • #3 19738755
    Wojtermet25
    Poziom 30  
    Ocena: 228
    Jaką temperaturę daje kocioł w obieg CO ?
    Jeżeli jest to do 50* to na próbę zdejmij tą głowicę całkowicie i zobaczysz czy będzie grzało, tylko trochę to potrwa zanim się rozgrzeje podłoga.

Dodano po 54 [sekundy]:

Widzę, że kolega był szybszy ;)
  • REKLAMA
  • #4 19738777
    stanislaw1954
    Poziom 43  
    Ocena: 4651