logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Stara wieża sony i Lg Oled CX czy da rade połączyć

Olivvierr007 13 Mar 2022 16:15 681 12
REKLAMA
  • #1 19928998
    Olivvierr007
    Poziom 5  
    Witam chciał bym się dowiedzieć czy da rade połączyć te 2 rzeczy Lg Oled 55CX3LA wraz ze stara wieża sony ( podam nazwę Amplifier TA-AV 561 ) Z góry przepraszam jeżeli temat jest śmieszny nie znam się na tym kompletnie . :)
    Załączniki:
    • Stara wieża sony i Lg Oled CX czy da rade połączyć IMG_1077.JPG (1.21 MB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
    • Stara wieża sony i Lg Oled CX czy da rade połączyć IMG_1076.JPG (2.75 MB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
    • Stara wieża sony i Lg Oled CX czy da rade połączyć IMG_1073.JPG (962.05 KB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
    • Stara wieża sony i Lg Oled CX czy da rade połączyć IMG_1070.JPG (1.04 MB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
    • Stara wieża sony i Lg Oled CX czy da rade połączyć IMG_1069.JPG (1.17 MB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
  • REKLAMA
  • #2 19929053
    gorki73
    Poziom 39  
    Ocena: 1068
    Witam, masz w wzmacniaczu złącze optyczne, bo widzę, że w TV jest i można by to wtedy tak połączyć.
  • #3 19929055
    ciuqu
    Poziom 38  
    Ocena: 826
    Możesz podłączyć wyjściem słuchawkowym HP z tv do wejścia w wieży video 1 lub 2
  • REKLAMA
  • #5 19929203
    Olivvierr007
    Poziom 5  
    patrzyłem za wejściem optycznym w tej wieży niestety nie ma
  • Pomocny post
    #6 19929207
    ciuqu
    Poziom 38  
    Ocena: 826
    Zwykłym kablem 2xRCA - jack 3,5mm przez wyjście słuchawkowe.
  • #7 19929217
    gorki73
    Poziom 39  
    Olivvierr007 napisał:
    patrzyłem za wejściem optycznym w tej wieży niestety nie ma
    Czyli pozostaje rozwiązanie Kolegi @ciuqu lub moje. Nie ma tragedii, będzie działać.