logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

[Rozwiązano] Połączenia urządzeń - Podłączenie starego kina domowego do nowego telewizora

przemekchruniak1 02 Cze 2022 20:32 672 16
REKLAMA
  • #1 20045509
    przemekchruniak1
    Poziom 3  
    Witam,

Borykam się z problemem podłączenia starego kina domowego: PIONEER VSX-D512 do nowego telewizora PHILIPS 50PUS7956.
    Aktualnie podłączyłem kablem 3RCA z amplitunera poprzez konwerter kablem HDMI do telewizora w wejście HDMI ARC i zero reakcji.

Może ktoś z was miał taki problem lub ma pomysł jak to podłączyć, żeby działało? Dodam, że jestem całkiem zielony w temacie :) Poniżej wstawiam zdjęcia.

Pozdrawiam i z góry dzięki za pomoc :)

wejścia amplituner PIONEER VSX-D512:
    Połączenia urządzeń - Podłączenie starego kina domowego do nowego telewizora Połączenia urządzeń - Podłączenie starego kina domowego do nowego telewizora

konwerter:
    Połączenia urządzeń - Podłączenie starego kina domowego do nowego telewizora

wejścia telewizor PHILIPS 50PUS7956:
    Połączenia urządzeń - Podłączenie starego kina domowego do nowego telewizora Połączenia urządzeń - Podłączenie starego kina domowego do nowego telewizora
  • REKLAMA
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #3 20045537
    JacekCz
    Poziom 42  
    Ocena: 1463
    Sądzisz, że konwerter ma działac w tę stronę?
    Jak mam wątpliwości. Przekonwertować w takim maluchu cyfrę na analog, to nie jest problem, ale na odwrót już nie bardzo
  • #4 20045574
    przemekchruniak1
    Poziom 3  
    misiek1111 napisał:
    ...............

czyli jest szansa że taki kabel pomoże? (zdjęcie poniżej)
  • Pomocny post
    #5 20045632
    Karaczan
    Poziom 42  
    Ocena: 1121
    W specyfikacji piszą że TV ma wyjście optyczne, więc tak.