logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Czy mogę bezpiecznie odkręcić śruby od zbiornika LPG STAKO? Potrzebne jego dane.

Bart0707 03 Lip 2022 12:30 1584 8
REKLAMA
  • #1 20086044
    Bart0707
    Poziom 5  
    Ocena: 10
    Czy mogę bezpiecznie odkręcić śruby od zbiornika LPG STAKO? Potrzebne jego dane.
    Dzień dobry,
    próbuję znaleźć dane zbiornika LPG ale niestety nie widzę... Producent STAKO (TOROIDALNY Z GŁOWICĄ WEW)
    Z tego co wyczytałem w zbiorniku jaki mam dane znajdują się pod plastikowym deklem na środku (zamontowany na dwie śruby przekręcane ręcznie).
    Pytanie jest takie, czy te dwie śruby w zbiorniku mogę odkręcić bez problemu sam i sczytać numery w środku?
    Zbiornik obecnie jest pełny. Kompletnie nie znam się na instalacjach LPG.
  • REKLAMA
  • #2 20086082
    JayRo
    Poziom 39  
    Ocena: 951
    Dekiel można sobie odkręcić, w środkowej części powinna być ''tabliczka znamionowa'' a raczej wytłoczone dane butli.
  • REKLAMA
  • #4 20086118
    Bart0707
    Poziom 5  
    Bardzo dziękuję za pomoc. Niestety nie dostałem dokumentu potwierdzającego zbiornik gazowy i mam problem przy przegladzie. Muszę złożyć wniosek o duplikat i potrzebne są te dane.
  • REKLAMA
  • #5 20086126
    JayRo
    Poziom 39  
    Ocena: 951
    Miałem kiedyś dokładnie to samo, zadzwoniłem do producenta i złożyłem wniosek. Opłata na tamte czasy wynosiła około 40zł, ale to było jakieś 10 lat temu.
  • #6 20086170
    Jacdiag
    Poziom 30  
    Ocena: 379
    Oficjalny duplikat może wystawić tylko oddział TDT, na terenie którego znajduje się siedziba producenta zbiornika.

https://www.tdt.gov.pl/dzialalnosc/dzialalnos...i-lpg-cng-lng-h2/#1612263383612-cd32a6c9-5e96

TDT napisał:
    Zbiorniki zamontowane na stałe w pojazdach samochodowych - rozwiń informacje szczegółowe