logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Cyfrowy Polsat (PLUS) × router domowy TP Link Archer MR600

staszeklange 18 Lis 2022 08:19 1095 14
  • #1 20290344
    staszeklange
    Poziom 4  
    Ocena: 2
    Mam nienajlepsze połączenie Cyfrowy Polsat + Router TP link -Archer MR600
    Teren poza miastem i działka trochę w dołku. Dokładna lokalizacja (Blękwit, powiat złotowski, Wielkopolska). Proszę o pomoc i doradztwo w sprawie doboru sprzętu aby wzmocnić sygnał. Mam koncentryk wypuszczony po za dom. Dlugosc kabla 15 m. Obecnie internet nie funkcjonuje kompletnie (1,5 - 2 Mbs). Poproszę o wwlersje budżetową w miarę. Nie oczekuje cudów ale dla mnie już każda poprawa to będzie coś.

Dodano po 1 [godziny] 12 [minuty]:

Tutaj moja sytuacja z BTS.

Najbliższy z Plusa to 2,8 km. Nie znam się ta wartość jest bardzo zła czy w porządku? Umowa na cyfrowy mi się kończy mogę przejść do Tmobile czy Orange. Do stacji tych operatorów jest 2 km.

Pytanie podstawowe czy z moim gratem T-link coś da się tutaj wymyśleć. Cyfrowy Polsat (PLUS) × router domowy TP Link Archer MR600 Cyfrowy Polsat (PLUS) × router domowy TP Link Archer MR600
  • #2 20290444
    matek451
    Poziom 43  
    Ocena: 5757
    A dlaczego akurat wybór padł na CP i zakupiłeś ten router ? Wybór operatora watpliwy, Plus/CP posiadaja najsłabszą infrastrukturę LTE w Złotowie w oparciu o 2 stacje bazowe. Router tez tyłka nie urywa, wart jet ze 200 zł ale chociąz agreguje 2 pasma LTE w QAM64 i do PLUSA jest wystarczajacy.
    Korzystanie w tej lokalizcji z jakiegokolwiek operatora wymaga anteny zewnętrznej do routera lub skorzystania z CPE LTE tylko porzadnego a nie z wynalazku typu IDU-ODU300 jakI jest w CP/Plusie.
    Najblizsza stacja bazowa Plusa to przy Za Dworcem 3 na kominie ZEC. Na niej LTE2600+1800+900 Plusa, LTE900 się nie liczy bo to pasmo zasięgowe o szerokości 5MHz, zatkane na amen.