Cześć panowie.
No wiem męczy mnie od jakiegoś czasu zapach takie niespalone ropy rozpylonej dzieje się tak tylko zawsze rano jak silnik jest zimny ,pierwsze uruchomieie .
Ten zapach wpada przez kratki nawiewu tak nie widać żeby jakieś miejsce było okopcone , żeby gdzieś ten dym było widać .
Nie chcę też tak wszystkiego rozbierać bo powiem szczerze że wiele rzeczy już się odkręci to zaraz gdzieś trzeba uszczelkę zaraz gdzieś coś się urwie zaraz gdzieś coś się zgubi.
Ale może ktoś z was gdzieś miał kiedyś problem że na przykład w tym modelu padało to i to. Czy tam i tam robiła się dziura, czy tam coś innego się działo ogólnie no mam wrażenie że coś troszkę jakby on głośniej chodził. Jakby bardziej buczał tak jakby jednak gdzieś było nieszczelność w układzie. De facto z kanału nic nie widać przytykając gdziekolwiek rękę no nie ma dmuchania nigdzie
Już się zastanawiam jakbym miał jakiś gaz który ma kolor i po prostu do tłumika z tyłu włożyć puszkę włączyć dozowanie i wtedy by widział czy gdzieś wylatuje na jakieś uszczelce przy egerze czy przy nie wiem dpf-ie turbinie nie.
Ktoś pomoże coś podpowie...
No wiem męczy mnie od jakiegoś czasu zapach takie niespalone ropy rozpylonej dzieje się tak tylko zawsze rano jak silnik jest zimny ,pierwsze uruchomieie .
Ten zapach wpada przez kratki nawiewu tak nie widać żeby jakieś miejsce było okopcone , żeby gdzieś ten dym było widać .
Nie chcę też tak wszystkiego rozbierać bo powiem szczerze że wiele rzeczy już się odkręci to zaraz gdzieś trzeba uszczelkę zaraz gdzieś coś się urwie zaraz gdzieś coś się zgubi.
Ale może ktoś z was gdzieś miał kiedyś problem że na przykład w tym modelu padało to i to. Czy tam i tam robiła się dziura, czy tam coś innego się działo ogólnie no mam wrażenie że coś troszkę jakby on głośniej chodził. Jakby bardziej buczał tak jakby jednak gdzieś było nieszczelność w układzie. De facto z kanału nic nie widać przytykając gdziekolwiek rękę no nie ma dmuchania nigdzie
Już się zastanawiam jakbym miał jakiś gaz który ma kolor i po prostu do tłumika z tyłu włożyć puszkę włączyć dozowanie i wtedy by widział czy gdzieś wylatuje na jakieś uszczelce przy egerze czy przy nie wiem dpf-ie turbinie nie.
Ktoś pomoże coś podpowie...