logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Chcialem zrobic kontroler MIDI i mam pytanie do was...

Frantick 22 Lis 2005 19:10 4950 9
REKLAMA
  • #1 2015982
    Frantick
    Poziom 11  
    Ocena: 1
    Chcialem zrobic kontroler MIDI i mam pytanie do was. Jestem w tym kompletnie zielony, a chcialem zrobic tylko jeden kontroler na 10 przyciskow zebym mogl zmieniac efekty w komputerze, niejest to cos robil bym nałogowo, wiec chcialem prosic was o podzielenie sie jakimis schematami i poradami jak to ustrojstwo skonstrulowac. Trohce juz szukałem i wiem ze teraz poza samym schematem kontrolera potrzebuje jeszcze schemat programatora i kod programu jaki mam wrzucic na pamiec flash ukladu. Opisze moze dokładniej oco mi chodzi. chce zrobic cos na wzor klawiatury midi czyli zebym mogl naciskajac jeden z tych przyciskow wyslac sygnal midi do kompa aby moc zmieniac efekty ale w wersji mini. i dotego zeby to zmieniac noga bo gram na gitarce i chce zrobic poprostu taki sterownik. Nowy kosztuje 500 PLN'ow a sam zrobil bym to o wiele taniej bo sam układ do programowania jak patrzylem taki PIC16F874 to kost 35 zł i do tego jeszcze pare rezystorow i kondensatorow tranzystorek moze jeszcze jakis :D i mam kontoler midi. z tym ze w takim wypadku musze sam skcecic jeszcze programator i tu chodzilo by mi aby taki programator mogl byc podłaczony przez port jojsticka w karcie dzwiekowej gdyz mam kabel midi-pc, a portu LPT niemam wiec zebym mogl sobie jakos wyslac programik dobrze by bylo zeby to wyslac przez port na dzwiekowce (niby jest jeszcze COM ale to znowu trzeba by mi dac jakis schemat kabla itd.) No i rzecz ostatnia czyli program zdaje sobie sprawe ze niejest to jakas super wymagajaca rzecz ale ja niejestem zabardzo obeznany w jezykach programowania (kiedys pascalem bym sobie zrobil jakies proste rzeczy ale to juz nie ta epoka ) i czy ktos gotowy wzor programu jaki wysl