logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Elektronika analogowa czy cyfrowa? - projekty, nauka pomiarów i praca zdalna dla inżyniera

neuneu 17 Kwi 2023 23:50 888 13
REKLAMA
  • #1 20544773
    neuneu
    Poziom 3  
    Ocena: 9
    Hej,
    Za rok skończę studia I stopnia na kierunku "Elektronika i telekomunikacja". Pracuję jako technik elektronik w utrzymaniu ruchu testerów. Jak myślicie, czy powinienem się bardziej skupić na elektronice analogowej czy cyfrowej? Jakie projekty powinienem zrobić? Gdzie mam się nauczyć pomiarów z wykorzystaniem oscyloskopu? Niestety studia zaoczne są bardzo słabe, a wiadomo - w internecie na polskich stronach jest mało rzeczy o pomiarach, elektronice takiej praktycznej. Teoria teorią, książki mam, ale chodzi mi o praktykę - w którą stronę powinienem iść?

Czy jako inżynier elektronik można pracować zdalnie? Od razu mówię, że niestety nie mam czasu na naukę programowania mikrokontrolerów czy Labview.

Jak to u Was wyglądało?
    Proszę o porady
  • REKLAMA
  • #2 20544883
    Kuniarz
    Moderator Projektowanie
    Ocena: 826
    neuneu napisał:
    niestety nie mam czasu na naukę programowania mikrokontrolerów
    Tutaj zamykasz sobie ogromne wrota do pracy, w tym pracy zdalnej.

neuneu napisał:
    niestety nie mam czasu na naukę (...) Labview
    A tutaj zamykasz sobie skrzynię ze złotem. ;-) Zwłaszcza że masz już do czynienia z testerami, w których często to środowisko jest używane.
    Pomogłem? Kup mi kawę.
  • REKLAMA
  • #3 20546300
    neuneu
    Poziom 3  
    Chodzi o to, że nie mam 20 lat, a nauczyć się programowania, gdzie będę poświęcał powiedzmy dziennie 1 h i w weekendy ze 4 h, to mi zajmie ze 3 lata...
    Jeżeli chodzi o elektronikę, to mam zapał, tylko nie wiem za bardzo, co dalej. Dlatego napisałem, abyście doradzili. ;)