logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Podłączenie sterownika do dwuskrzydłowej bramy na dwóch siłownikach

mariusz15312 28 Paź 2023 14:11 1446 11
REKLAMA
  • #1 20789127
    mariusz15312
    Poziom 9  
    Witam kupiłem taki sterownik i chciałbym go wykorzystać do bramy dwuskrzydłowej na dwóch siłownikach tylko nie wiem jak je podłączyć czy jest tu ktoś co się na tym zna? Z jednym to by dużego problemu nie było Sterownik z aplikacją na smartfonie do bramy dwuskrzydłowej. 😀
  • REKLAMA
  • REKLAMA
  • #3 20789145
    mariusz15312
    Poziom 9  

Ok, tylko jak zmienić biegunowość, żeby siłownik po wyłączeniu lub włączeniu wracał w jedną lub drugą stronę? Nie ukrywam, że jestem w tym zielony. 😀
  • #4 20789173
    Konto nie istnieje
    Poziom 1  
  • #5 20789210
    bezpiecznykrakow

Poziom 20  
    Ocena: 127
    Potrzebujesz centrali sterującej i do niej podłączysz to urządzenie. Na początku trzeba by wiedzieć: na jakim napięciu pracują siłowniki (24VDC czy 230VAC), czy masz jakieś krańcówki i fotokomórki. Wtedy będzie można dobrać centralę.
    Konto firmowe:
    BEZPIECZNY KRAKÓW (Creative Dawid Pietrzykowski-Preston)
    al. 29 Listopada 130, Kraków, 31-406 | Tel.: +48XXXXXXXXX (Pokaż) | Strona WWW: https://bezpiecznykrakow.pl
  • #6 20789220
    mariusz15312
    Poziom 9  

Siłownik na 12V sprawdzałem i bez centrali na jednym siłowniku normalnie działa. Chodzi mi tylko o to, jak podłączyć dwa siłowniki pod różne przekaźniki, żeby nie podłączać obu pod jeden styk.
  • REKLAMA
  • #7 20789226
    Konto nie istnieje
    Poziom 1  
  • #8 20789237
    bezpiecznykrakow

Poziom 20  
    Ocena: 127
    mariusz15312 napisał:
    Siłownik na 12v sprawdzałem i bez centrali na jednym siłowniku normalnie działa tylko mi chodzi jak podłączyć dwa siłowniki pod inne przekaźniki żeby nie podłączać dwa pod jeden styk

Nie nie do końca normalnie bo: