logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

[Rozwiązano] Nieregularne wybicia bezpiecznika B25 - pytanie o możliwe przyczyny

michalmachulik81 08 Lis 2023 11:47 726 15
REKLAMA
  • #1 20805139
    michalmachulik81
    Poziom 3  
    Witam. Od jakiegoś czasu zaczęło wybijać u mnie prąd. Jest to na tyle ciekawe że nie mam pojęcia co to. Bezpiecznik B25 wyskakuje co parę godzin a nawet kilkanaście. Wiem ze chodzi o piwnice. Nic nowego nie było podłączane a nawet jak odłączyłem wszystkie urządzenia podpięte do sieci na nic się zdało. Nieregularne wybicia bezpiecznika się powtarzają. Nie znam się za bardzo na prądzie. Ktoś może chociaż bardziej przybliżyć co to może być ???
  • REKLAMA
  • #2 20805142
    Ktoś_tam
    Poziom 40  
    Ocena: 2806
    michalmachulik81 napisał:
    Nie znam się za bardzo na prądzie. Ktoś może chociaż bardziej przybliżyć co to może być ???

Więc dlaczego uważasz że jesteś odpowiednią osobą do diagnozy i naprawy. W tym przypadku to tylko elektryk na miejscu może pomóc.
  • #3 20805145
    JacekCz
    Poziom 42  
    Ocena: 1460
    Nie znam się za bardzo na prądzie. Ktoś może chociaż bardziej przybliżyć co to może być ???

Tak.
    Elektryk którego wynajmiesz.
  • REKLAMA
  • #5 20805225
    michalmachulik81
    Poziom 3  
    zwykły automat b25
  • #6 20805232
    qropatwa
    Poziom 22  
    Ocena: 227
    zwykły automat b25

Taki wkręcany zamiast wkładki topikowej?
  • REKLAMA
  • #7 20805250
    michalmachulik81
    Poziom 3  
    To ten w środku Zbliżenie na trzy wyłączniki nadprądowe FAEL w panelu elektrycznym.
  • #8 20805251
    Ktoś_tam
    Poziom 40  
    To ten w środku Zbliżenie na trzy wyłączniki nadprądowe FAEL w panelu elektrycznym.

Możesz jeszcze powiedzieć kto to robił co jest na zdjęciu? Rozumiem że żadnych zastrzeżeń nie masz do tego co widać na zdjęciu?