logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

[Rozwiązano] Jak ustalić model nagrzewnicy olejowej bez tabliczki?

MM2X 03 Sty 2024 16:50 930 12
REKLAMA
  • #1 20889710
    MM2X
    Poziom 26  
    Ocena: 618
    Nagrzewnica olejowa, niestety nie ma tabliczki ( podobna do Master-a ) , kilka lat leżakowała w magazynie jak niesprawna. Okazało się, że pompka nie podawała paliwa ( wężyk nie sięgał połowy poziomu zbiornika i był dodatkowo załamany ).
    Poprawiłem te niedoróbki, ku mojemu zdziwieniu nagrzewnica wystartowała a po kilku sekundach nastąpiło spalanie :) . Nie mam doświadczenia w takim sprzęcie ale chyba pali ponad wszelkie oczekiwania. Na chłopski rozum wygląda jakby w mieszance przeważało paliwo ale nie wiem, wyłącznikiem sieciowym nie dało się jej wyłączyć, pełni rolę tylko startera.
    Co sprawdzić/wymienić na wstępie, czy ktoś rozpoznaje rodzaj/typ tej nagrzewnicy?
    Koledze zalało/podtopiło garaż, chcę pomóc w osuszaniu, może się sprawdzi.

Nagrzewnica olejowa z płomieniem wewnątrz obudowy. Widok na etykietę techniczną części nagrzewnicy olejowej. Widok wewnętrznej części nagrzewnicy olejowej z widocznymi przewodami i wentylatorem. [url=https://obrazki.elektroda.pl/5332130000_1704296674.png]Czerwona nagrzewnica olejowa na kółkach, z przewodem zasilania i uchwytem do transportu.
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #2 20889788
    viktor1950
    Poziom 30  
    Ocena: 370
    Wrzuć całe zdjęcie na Google ( szukaj obrazem)
    Link
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #3 20889795
    Konto nie istnieje
    Poziom 1  
  • Pomocny post
    #5 20890052
    Konto nie istnieje
    Poziom 1  
  • #6 20890478
    MM2X
    Poziom 26  
    4jerry napisał:
    Najlepiej byłoby dopaść papiery instrukcyjne.

Jestem na dobrej drodze "Blyss REO 30" - szukam zatem DTR-ki, czy czegokolwiek ...
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #7 20895393
    stasiekb100